(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kapatıldı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kapatıldı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi yüreğimi,sensizliğe alıştırıyorum, Ama hasretin dayanılmaz acılarına, Yenilirde karşılaşırsak bir gün. Yokluğunla çaldığın gecelerimden Bana uyku borcun var. Uykusuzum. “Dudaklarında '' çok etkileyiciydi çok sevdim şiirinizi tebrik ederiyorum...
Şimdi yüreğimi,sensizliğe alıştırıyorum, Ama hasretin dayanılmaz acılarına, Yenilirde karşılaşırsak bir gün. Yokluğunla çaldığın gecelerimden Bana uyku borcun var. Uykusuzum. “Dudaklarında uyut beni
Sabahlarda sevdim seni, Akşamlarda sevdim. Uykularımı böldüğün gecelerde İçtiğim sigaralarda sevdim. Şiirlerde sevdim seni, Türkülerde sevdim,şarkılarda sevdim. Hepsi seni anlatıyor “Gidersen” diyordu Ve sanki hepsini sen okuyordun.
Şimdi yine uzaktasın, Zaten ben seni yokluğunla sevdim. Hiç azalmadı bende sevgin, Hala akşam güneşi kızıllığında, Uykusuz bıraktığın gözlerim. Biliyorum sende özledin, Darılmaların, kızmaların Kırılganlığın bu yüzden.
Ama hasretin dayanılmaz acılarına,
Yenilirde karşılaşırsak bir gün.
Yokluğunla çaldığın gecelerimden
Bana uyku borcun var.
Uykusuzum.
“Dudaklarında ''
çok etkileyiciydi çok sevdim şiirinizi tebrik ederiyorum...