Ateşkes---------ateşkes ------------ateşkes ---------------ateşkes geçiyor tren -----------daha çok -------------daha çok ----------------daha çok susuyor kömürcü ------------bu sefer son --------------bu sefer son -----------------bu sefer son kalkıyor otobüs susuyor şoför ------------durmadan --------------durmadan ----------------durmadan ötüyor gemi boğuluyor denizci & Naci Kasapoğlu |
soluklanıp, demlenip ayrılıyordum sayfanızdan. Ve ardından teşekkürlerimi, şükranlarımı bırakaraktan.
ta ki bu çok güzel şiire değin..
.......................................................................................................................................................
bu şiiri önceden okudum ve en az on-onbeş defa okumuşumdur.
yanılmıyorsam dördüncü okumamdan sonra şöyle bir düşünceye daldım;
dedim böylesi bir kalem acaba toplumsal meselelere ve aslında hayatın topyekün uzlaştırıcı, bağlaştırıcı değerlerine şiirler yazsa nasıl olur. Çünkü bu durum daha bir şık duruyor kaleminizde. Sadece düşündüm işte. Ama bugün üstüne 'Öp' şiiri adeta bir cevap oldu bu düşüncelerime.. Bu yönüyle ayrı bir teşekkür etmek istedim.
.......................................................................................................................................................
ve gelelim bu muhteşem şiire..
diğer arkadaşlarımı bilmem ama ben böylesi şiirleri daha bir seviyorum. Bu kurguya benzer bir şiirde de belirtmiştim esasında düşüncelerimi.. Ve asıl bunlar kalacaktır dedim geleceğe.. çünkü sadece özgün değil, aynı zamanda yaratıcıda..
ve en önemlisi iştah açıcı.. evet, iştah açıcı.. bu olay edebiyat lügatında var mıdır bilmem ama benim lügatımda var.. çünkü insanın zihnini açıyor.. bir kalemtraş misali kalemini açıyor.. nasıl mı? şöyle, düşünce dünyanızda ki çakralar açılıyor.. düşündüyor yani bir nevi okuyanları..
ve bana göre bu tarz şiirler daha çok okunmalı, daha çok okuyucuya ulaşmalı. sanırsam bunda en büyük görev Şaire düşüyor.. çünkü gerçekten çok güzel bir şiir ve şiir yazan her kişiye ulaşmalı bir şekilde..
böylesi şiirlerin bir diğer güzel yanı ise, 20. asır şairlerinden bir çok kişinin şiir kitaplarını okumuşumdur, isim vermeyeceğim çoğu şiir yazanların beğendiği şairlerin kitaplarını zar zor tamamlamışımdır. Bazısını da yarım bırakmışımdır. Ama bu tarz şiirlerin olduğu bir kitabı herhalde bir solukta okurum, okumakta isterim..
.......................................................................................................................................................
çok beğendiğim şiir hakkında hiç konuşamadım, ki zaten genel bir yorum yazmak istedim..
.......................................................................................................................................................
'Deniz Tutar' şiirini de unutmamak gerekir ve aklıma gelmeyen diğer şiirlerinizi..
.......................................................................................................................................................
teşekkürlerimle sevgili şair,
eyvallah!