Hoşgeldin Seyfi kardeş Başına buyruktur o Kim bilir kaç tane geçti yaşamdan Beyaz, sarı, siyah, duman Halılar Çok severler Anne kucağı sanarlar Çok sıcaktır halılar... Şimdi artık şiirler Bundan böyle Seyfi dostumuza
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEYFİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEYFİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seyfi'nin ruhunu yakalamışsınız, hem şiirinizle, hem de resminizle (Resimdeki bakış çok hoş). Seyfi halıları mı çok sevecek, kanepeyi mi, pek yakında göreceğiz. Tek bildiğim, diğer kedilerden farklı olarak, üç yaşına kadar büyümeye devam edecek olması . Şiirinizdeki şefkati ona yansıtabilmek dileğiyle. Sevgilerimle.
GÜNAYDIN ÖĞRETMENİM ; HAYNAN SEVGİSİ OLMAYANIN İNSAN SEVGİ OLMASI MÜMKÜN MÜ..SİZ KAMİL BİR İNSANSINIZ BANA GÖRE..ZİRA ÖNCE DOĞA HAYVAN DAHA SONRADA İNSANI SEVİYOSUNUZ BENCE..DOĞRU OLANI YAPIYORSUINUZ..ÇÜNKÜ İNSAN OĞLU KENDİ CİNCİDEN GÖRDÜĞÜ ZARARI ONLARDAN GÖRMEZ..DEĞİL Mİ YA..SİZİ YÜREKTEN KUTLUYORUM ..HER ŞEY GÖNLÜNÜCVE OLSUN..SAYGIMLA..
Seyfinin bakışları kaplan parçası gibi adeta.
Tebrikler usta kaleme.