(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uykusuz gecelerde göz yaşlarımın sarhoşuydu mendilim nasıl da kaşlarını çattı sabah güneşi utandım, kendime geldim
astım gül dalına şimdi yavaş yavaş kuruyor o mendil haberin olsun bundan böyle sensizliği daha fazla dert edecek değilim
bil ki her geçen gün sararacaksın hatıralarımda bir martı çığlığında gözlerim sana bakacak hazanında pişmanlığın derman vermeyecek adımı sayıklayacaksın benden çok uzaklarda….A.B..
Fedakarlığın da bir sınırı var. Özlem olsa da yüreklerde, her şeye rağmen hayat devam ediyor ve mutlu olmaya çabalamaktan başka çare yok… Güzel bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ediyor, şiirler ve dostluklar adına gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
Kaç gece sabahladım Güneşin doğduğu rıhtımda Vedaya hazırlanırken umutlarım Gözyaşlarım damlarken Mavi denize Güz sarısında yıkanır acılarım Sana mahkum muyum sanarsın Gidişine inat Mutlu çalacak şarkılarım.
Semiha Kaçar 23/03/2013.
Sevgi işte böyle bir şey layık olmayanlara verilmiyor.Gidişine inat mutlu çalacak şarkılarım.Şiiri güzel bağlamışsınız şairemizi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Canım arkadaşım Dilerim Rabbimden her dem mutluluklar kapını çalsın O güzel yüreğin gülücük olsun, Yetkin kalemine yüreğine sevgiler Hayırlı geceler canım benim