YAR ALİ YAR YAR
EY GÜZEL SULTANIM SEVDA YÜKÜNÜ
ÇEKEMİYOM TUT ELİMDEN YAR ALİ YAR ŞU DÜNYANIN HALLERİNİ BİLEMEDİM YAR ÇEVİRİVER YÖNÜMÜ GÖNLÜME YAR YAR PERDEYİ AÇSAMDA GÖRSEM YÜZÜNÜ KAŞLARINI, SAÇLARINI, GÜLEN YÜZÜNÜ SEN KONUŞSAN BEN DİNLESEM SÖZÜNÜ NE OLURSUN YAR ALİ YAR ALİ YAR YAR TÜRBENİN BAHÇESİ YAR SEVDANLA DOLU HER KÖŞESİ HER TARAFI SENİNLE DOLU SENİ SEVENLERDE GÖRÜNÜYORSUN HER YERDE SEN HERŞEYDE SEN YAR ALİ YAR DÖNÜVERSEM ÖZÜME AH SEN VARSIN YAR ŞU GÖZ İLE SEYREDERSİN KAİNATI YAR ETE KEMİĞE BÜRÜNMÜŞ GÖRÜNÜRSÜN YAR ŞU PERDEYİ KALDIRSAMDA GELSEM SANA YAR HAYDAR YILMAZ |
KAŞLARINI, SAÇLARINI, GÜLEN YÜZÜNÜ
SEN KONUŞSAN BEN DİNLESEM SÖZÜNÜ
NE OLURSUN YAR ALİ YAR ALİ YAR YAR
TÜRBENİN BAHÇESİ YAR SEVDANLA DOLU
HER KÖŞESİ HER TARAFI SENİNLE DOLU
SENİ SEVENLERDE GÖRÜNÜYORSUN
HER YERDE SEN HERŞEYDE SEN YAR ALİ YAR..................
"o aciklayici imam, o tanrı velisi safa ehlinin vucut gunesidir....Yerde, gokte, makanda, zamanda hakla duran o imamın zati,ic ve dis temizligiyle vasiflamak vaciptir. cunku kufurden,ikiyuzlulukten kurtulmustur temizdir...Onun konagi birlik alemidir. dünyevi ve beseri sifatlardan disaridir. o, insanın hakikati ve cani gibiydi. her sey fanidir, fakat can yaŞar, Ölmez onun hareketi kendinden diri olan ezeli varliktandir. beka çevresinde doner dolasir, yaratiklari yaratanin zati gibi o bakidir. hakkin yüksek sıfatları ali'nin vasfidir...Yüzünün nurlu piriltisi, kendi ziyasindan bir günes yaratti o,hak iledir; hak ondan gorunur. hakka ki, o hak ile ebedidir...Adem'in topraği onun nurundan idi. o sebeple meleklerin taci oldu; allah'in isimlerini ondan belirledi, o temiz ve yüce imamin ilmi sayesinde, adem herseyi anladi... O nur tek olan yaradanin nuru olduğu içindir ki, melekut onun huzurunda secde ettiler... evet, muhakkak ki, adem, o imamin nuru ile butun ilahi isimleri bildi...Sit, kendinde ali'nin nurunu gördü ve yüksek alemi ögrendi...nuh, kendinde yüksek menzile ulastirincaya kadar, istedigini hep ondan buldu. gene ondandir ki kurtulusa eren nuh, dehir de gayret tufanını buldu da beladan kurtulmus oldu. halil peygamber,dostlukla onu andi da, ates ona al lale oldu nemrud'un atesi, o Allah'in dostuna hep gül, nesrin, lale oldu.... gene o idi ki, keyfiyle kendi koyununu ismail'e kurban etti. yusuf, kuyuda onu andi da o saltanat mulkunu susleyen tahti buldu. yakup onun onunde bir cok inledi de yusuf'un kokusunu alip gozleri açıldı. imran'in ogğu musa, onun nurunu gordu de uzun geceler hayran kaldi,kirk gece kendinden geçti; kavusma ve gorusme zevkine daldi... sonra dediki: yarabbi! bana bu lutuftan bir alamet ver ,hak ona iste sana yed-i beyza (nurlu el) 'i verdim; dedi....gene ali'nin vergisidir ki, meryem'e arkadas oldu da isa vucuda geldi... O şeriatte ilim sehrinin kapisidir...hakikatte ise iki cihanin beyidir... iki cihanin sultani muhammet, hakka yakinlik gecesinde, allah'a kavusmanin harem yerinde onun sirrini gördü.hz ali'nin nutkunu, hz ali'den dinledi. hz ali ile birlesilen o yerde hz ali'den baskasi bulunmaz....Allah yolunda gidenler isteyicidirler;hz ali istenilendir. soyleyenler soylerler, susarlar. o susmaz soyler. ebedi ilim, onun gögsünde parlayip goruldu. vahyolunanlarin sirlarini, o hakikat olarak bildi ve bildirdi. ummetine haykirdi: Allah yolunda hz ali, sizin kilavuzunuzdur....Allah'a ici doğru olanlar yuzlerini ona çevirmişlerdir, zira o sahtir, dogru yolu gösterendir, efendidir...
Hz muhammed (SVS) evinde oturuyordu. yemek yiyeceklerdi. içinden diliyordu "allahım bu yemeği benden sonra en çok kimi seviyorsan onunla paylaşayım"
o sırada kapı açılıyor içeri hz ali giriyor...."açım. yemek var mı ?" diyor...
Kadim,dost yüreğiniz ve kaleminiz çok yaşasın üstad...Gerçek erenler deminde hüü....Huzura erenlerden olun..saygılar efendim..............peri
Hüzünlü peri tarafından 3/31/2014 4:52:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hüzünlü peri tarafından 3/31/2014 4:54:13 PM zamanında düzenlenmiştir.