(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çoğu zaman o yolculuğun bile hayırlısı dilenir.Naçar ve aciz kalmadan göçüp gitmek ister insan... Gerçek bir bakış ve umutsuzluk rüzgarı eş gezinmiş şiirde. Manalıydı. Hoşgeldiniz aramıza diyerek kutlarım güzel şiirinizi.
Evet ölümün an geldiğinde en acısız olanı isteneceği gibi bana göre aciz kalmaktan korkmakta kendi içerisinde bir acizlik göstergesidir. Onun içindir ki dünyada dünya güzellikleri veya maddede güzel fakat maneviyata gürz gibi inen hallerini yaşama fırsatları varken, o güzelliklerin tamamını ellerinin tersiyle yitebilen insanlar ölümün üzerine korkusuzca gidebilmişlerdir.Çünkü bu insanlar en başından beri bu dünyanın ehemmiyetsiz olduğunun bilincinde olmuşlardır.
Bu değerli görüşünüz ve değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum.Sizin ve buradaki tüm şair fikirli ve hisli insanların arasında olmaktan son derece mutluluk duymakla beraber hoşbulduk sağolun.
Gerçek bir bakış ve umutsuzluk rüzgarı eş gezinmiş şiirde.
Manalıydı.
Hoşgeldiniz aramıza diyerek kutlarım güzel şiirinizi.