(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çekyatedebiyatı-204 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çekyatedebiyatı-204 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Bilimsiz din topal, Dinsiz bilim kördür'' demiş! Yani Sadece Din, Sadece Bilim, Denilen bir yerde, İşler; Kör-topal yürür!
Çift kanatlı olmayı Rabbim nasip etsin. Kalbinizden üfürdüğünüz satırlar bazen bir rüzgâr, bazen bir fırtına, bazen bir kasırga bazen de bir tayfun oluyor. Allah hortumdan bizleri korusun. Satırlarınız bizleri bir yerlere alıp götürüyor.
Rica etsem üfürmelerinizin ölçüsünü bizim gibi yaralı kalplere göre ayarlayabilir misiniz? Ben sizin gibi sözlere güzellik veremiyorum. Bizimki kendimize göre; güzel çalışmalarınıza uyacak bir yorum olur mu diye düşündük ama bimem becerebildik mi?
Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Rabbime emanet olunuz. Kaleminiz daim Rabbim yâr ve yardımcınız olsun. İyi ki varsınız.
einstaine doğru demiş tabiki..kuş da amma uyanık çıkmış yani..saçmayı yememek için o da saçmalamış..:)) şiirleriniz değişik ama çok anlamlı oluyorççgüzeldı..kutlarım..sevgimle..+5
Evet , kör de topal da yurur ama aradaki fark birisi görur digeri görmez :)))))))))) Yoksa ben de mi sacmaliyorum sizce ? :))))))))) Cok hos siirler yaziyorsunuz , tebrikler , sevgilerimle ..........
’Bilimsiz din topal,
Dinsiz bilim kördür’ demiş!
Yani
Sadece
Din,
Sadece
Bilim,
Denilen bir yerde,
İşler;
Kör-topal yürür!
harikasınız *****hocam*****....tebrik, selam, saygılarımla..