H ayatta hiç kimseyi, bilerek üzmedim ben A cı keder çekerim, ağlasada gözlerim Y üreğim sızım sızım, sızlasa da çok sevdim A ğlasam da kaderime, isyankâr olmadım T ükenir umutlarım, yolumu bulamadan.
G önülden olsun sana, sunulan bu sevgiler Ö nce dinle kalbinin, sesini o doğrular Ç aresiz kaldım deme, her şeyin çaresi var E ller bilmez ki beni, içimde paresı var R abbim gönlümden ona,sevdanın yaresi var.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKROSTİŞ ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKROSTİŞ ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
H ayatta hiç kimseyi, bilerek üzmedim ben A cı keder çekerim, ağlasada gözlerim Y üreğim sızım sızım, sızlasa da çok sevdim A ğlasam da kaderime, isyankâr olmadım T ükenir umutlarım, yolumu bulamadan.
G önülden olsun sana, sunulan bu sevgiler Ö nce dinle kalbinin, sesini o doğrular Ç aresiz kaldım deme, her şeyin çaresi var E ller bilmez ki beni, içimde paresı var R abbim gönlümden ona,sevdanın yaresi var.
Hayat Göçer 08.03.2013
Güzel bir şiir yüreğinize sağlık hocam Daim saygılarımla.......
GÖNÜL DOSTU MERHABALAR ; GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA
H ayatta hiç kimseyi, bilerek üzmedim ben A cı keder çekerim, ağlasada gözlerim Y üreğim sızım sızım, sızlasa da çok sevdim A ğlasam da kaderime, isyankâr olmadım T ükenir umutlarım, yolumu bulamadan.
G önülden olsun sana, sunulan bu sevgiler Ö nce dinle kalbinin, sesini o doğrular Ç aresiz kaldım deme, her şeyin çaresi var E ller bilmez ki beni, içimde paresı var R abbim gönlümden ona,sevdanın yaresi var.
Hayat Göçer 08.03.2013.
Anlatım güzel vezni bozulmadan yazılmış Akrostiş şiirinizi ve değerli şairini kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
gözler takılınca günden güne çoğalan hatıralara kimi kesitlerinde elbette dumanımız çökmüştür bazılarına zira biliriz ki hatasız kul olmaz… Tavşan dağa küsmüş, dağın haberi olmamış misali; iyi niyetimden şüpheniz olmasın diyen bir erdemdi şiir…
Benim derdim bana yeter, katlanmak zorundayım. Hak’tan gelen çileye isyan edemem diyen bir kabullenmeydi şiir…
Yunus misali; ‘’Bir ben bilirim beni, eller ne bilir beni! Bir ben vardır, bir de benden içeri!’’ diyen seslenişti şiir…Evet; iç yaşantılarımızın fırtınalarını gizlemeye çalışırız çoğu zaman, kimse bilemez gönlümüzün dalgalarını. Sözün özü; nice zaman gizliden ağlar gözlerimiz…
İçerim yanıyor, dışım havai. Çekmeyen ne bilir aşkı, sevdayı diyor bir şarkımız da… Güzel bir akrostiş şiirdi. Tebrik ediyor, her şeyin gönlünüzce olduğu bir ömür diliyorum…
Değerli kardeşim.KLendi adına yazdığın akrostiş şiir çok güzel olmuş..Eline yüreğine gönlüne sağlık.şiirinde sevdayı ne güzel anlatmışsın.Sevmek...Tanrının bize bağışladığı en yüce duygulardan bir tanesi... Yaşamımıza renk katan yegane şey. Sevmek ve sevildiğini hissetmek, hissettirmek. Sevmek... her şeyi, dünyayı, yaşamayı, insanları, kuşları, çiçekleri, denizi, suyu, herşeyi, kendimizi de.“ seni seviyorum ” öyle sihirli ve güçlü iki sözcüktür ki aslında; söylendiği anda karşımızda akan suları bile durdurur anında.Her zaman bu iki kelimeyi sevdiklerimize karşı kullanmaktan kaçınmayalım değerli kardeşim......
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz veya bir şiir ekliyorum. ekliyorum.Hoşçakalın.
DESEM Kİ
Desem ki vakitlerden bir Nisan akşamıdır, Rüzgârların en ferahlatıcısı senden esiyor, Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini, Ormanların en kuytusunu sende gezmekteyim, Senden kopardım çiçeklerin en solmazını, Toprakların en bereketlisini sende sürdüm, Sende tattım yemişlerin cümlesini.
vay canimcimm ne güzel dökdürmüssün yüregine saglik.Bayagi ilerledin bacim helal vallahi.Ben bulasik yikarken,camasir asarken,kendimi sinirden tas gibi kasarken yazarim siirleri,isde ondan jilet gibi,bicak gibi keskin düser sayfama.öpdüm can bacimi gül yüreginden..YOZGAT SENiNLE GURUR DUYUYOR KIZ BILDIRCINN:))
Hayat kısa üzmeye değmez, ALlah için kırmamak gerek. Kara bir lekedir başını eğmez, Açıkça yapılmış kötülüğe ek ... Niçin nasılla hiç sonu gelmez. Tebrik ederim...
H ayatta hiç kimseyi, bilerek üzmedim A cı keder çekerim, ağlasada gözlerim Y üreğim sızım sızım, sızlasa da çok sevdim A ğlasam da kaderime, isyankâr olmadım T ükenir umutlarım, yolumu bulamadan.
G önülden olsun sana, sunulan bu sevgiler Ö nce dinle kalbinin, sesini o doğrular Ç aresiz kaldım deme, her şeyin çaresi var E ller bilmez ki beni, içimde paresı var R abbim gönlümden ona,sevdanın yaresi var.
Hayat Göçer 08.03.2013
Alkışlıyorum................. Gününüz kutlu olsun üstadım severek okudum Yüreğine kalemine sağlık Selamlar
8 Mart dünya kadınlar gününde bir kadının feryadı var gibi geldi bana...Yinede sevmenin büyüklüğü yatıyor dizlerde.. Yüreğinize sağlık tebrik ediyorum değerli akrostiş şiirinizi selam ve saygılar...
A cı keder çekerim, ağlasada gözlerim
Y üreğim sızım sızım, sızlasa da çok sevdim
A ğlasam da kaderime, isyankâr olmadım
T ükenir umutlarım, yolumu bulamadan.
G önülden olsun sana, sunulan bu sevgiler
Ö nce dinle kalbinin, sesini o doğrular
Ç aresiz kaldım deme, her şeyin çaresi var
E ller bilmez ki beni, içimde paresı var
R abbim gönlümden ona,sevdanın yaresi var.
Hayat Göçer
08.03.2013
Güzel bir şiir yüreğinize sağlık hocam
Daim saygılarımla.......