(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALDIM.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALDIM.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair dostu; Duygu yüklü şiirleri sunan yüreginizi taktirlerimle beğendim ve Tebrik ederim... Kaleminize ve şiirinize coşkular sunarım… ........................................................................ Saygı ve selamlar..
Dost, dost diye sadık dosttu ararken, Gözlerim karardı, yollarda kaldım... Garibin yoksulun, hatrın sorarken, Gönlüm yaralandı, dertlere kaldım....
Bu dünya malında olmadı gözüm, Servet yarışında, geride kaldım... Doğruyu söylerim, dinlenmez sözüm, Dostlar meclisinde çaresiz kaldım....
Dünya yalan, insan sevmesin boşa, Sevgi çemberinde, ateşte kaldım... Yalan sevgiler, hiç gitmiyor hoşa, Gerçek sevgiye, hep hasret kaldım...
Durmuş’um, nice derya yüzerim, Kurumaz bedenim, hep ıslak kaldım... Korkarım aman...! Bir dosttu üzerim, Dostlarla hesapta, mahşere kaldım.....
Durmuş Çağlayan 05/03/2013
Güzel bir şiirdi şair etrafına ışık saçan bir mum gibidir, onun aydınlığından istifade etmelidir insanlar şiirler ders vericidir, çoğu zaman hayatın gerçeğini yansıtır işte şairimizde bu şiirinde ışık saçmış etrafına malın mükün geçici olduğunu ve neticede insan olmayı anlatmış dizelerinde evet değerli şairimizin şiiri verimli ve anlamlıydı.Dizeler akıcı vezni ise düzgün bir şiir, gönülden kutluyorum emeğinizi puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Merhaba Üsttat, değerli yorumunuza çok teşekkür ederim. Şiiri çok güzel tahlil etmişsiniz.. Buyurduğunuz gibi ders alımmayan bir şiirin anlamı olmaz. Bütün yazılanlardan kendimizce bir ders çıkarmalıyız.. Boğazın serinliğinden, Yunus diyarına selâm ve saygılarımla...
Duygu yüklü şiirleri sunan yüreginizi taktirlerimle beğendim ve Tebrik ederim...
Kaleminize ve şiirinize coşkular sunarım…
........................................................................ Saygı ve selamlar..