(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çekyatedebiyatı-199 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çekyatedebiyatı-199 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eyvah ki Eyvah, yandık o zaman ki ne yandık... Fena dokundurmuşsun yine hele bir de geniş çaplı düşününce, manen, ruhen kapanmış bir millet aman Allah'ım Allah göstermesin.Yüreğine sağlık, sevgiyle kal.
Kisa bir anlatim ama anlami genis , yorumu cok , guzel bir siir .. Bir seyleri kapatma zihniyeti her zaman tehlike , siddet , korku , gerilik dusuncesi uyandirmistir bende .. Tebrikler , sevgilerimle ......
Hava çok açınca da.. Kurumaz mı 1000 yıllık Toprak. Kaynaklardan içtigimiz su girmez mi medeniyet denilen pet şişelere..
Gökkuşagıdır en güzeli..Hem yagmuru tutar..Hem güneşe bakar... Sahip olunan tüm degerlerin 7 Renkte korunmasıdır hayat... Ne sekizinci rengi sokar bünyeye.Ne de Bir rengini inkar eder... TEBRİKLER.
Dizeleriniz bana, Allah'ın(c.c.), bakan körlere GÖZ olarak yarattığı, Âşık Veysel ŞATIROĞLU'nun; ""Kim okurdu kim yazardı Bu düğümü kim çözerdi Koyun kurt ile gezerdi Fikir başka başk'olmasa""
Güzel kıtası geldi aklıma! Söz ucu açık bırakılınca, isteyen istediği gibi, nefsine hoş geldiği şekilde, belkide kel alâka yorumlarda bulunabiliyor! Bu Milletin ayrılıktan çok, bir, iri ve diri olmaya ihtiyacının olduğu, yaşanılan her türlü olumsuzluğa rağmen, milletin fertleri tarafından ne yazıkki hâlâ görülüp, anlaşılamamaktadır. Hâlâ kabuklarla uğraşan insanlar, ne kendileri bir gelişme gösterebilirler, ne de Milleti bir adım öne taşıyabilirler! Muhabbetle.
Allah onu hiç bir millete yaşatmasın derim, Etkili ve derin felsefi boyutlu bir çalışma, her ne kadar formatımız farklı olsada emeğe ve engin düşünceye saygımız sonsuzdur.
Ya
Bir millet,
Kapanınca?
hiç kapanmadım :-)) o yüzden bilmiyorum hocam :-)) zeka fışkırıyo maşallah, tebrik, selam, saygılarımla..