(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Baka Baka // şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Baka Baka // şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
" Gözler yalan söylemez" denilse de, onunda sahtesi, yalan söyleyeni ola cağını sanıyorum..
Haiku tarzı şiirin ülkemizde pek tanınmadığını, bu nedenle de okunulup, tutunmadığının farkındayım ama, bu tarzın içine girilip görüldüğünde şiirin diğer türleri kadar duygu, bilgi aktaran, hicveden, düşündüren özelliği olduğunu farkadecektir diye düşündüğümden, bu tarz şiir denemeye devam ediyorum. Sizin Haiku şiire yatkın ve ehil olduğunuzu da tahmin ediyorum değerli şair Şükran Hanım.. Denediniz mi bilmiyorum ama, naçizane öneririr size ..
yalan karşısında kimimizin yüzü kızarır kulaklarımıza kadar kıpkırmızı oluruz.
bazımız vardır yalan onun hayatının bir parçasıdır. düzeni onun üstüne kuruludur. duruşundan yalanı yakalanmaz.
gözler yalan söyler mi?
söyleyemezmiş.... bu işin ehli insanlar bir kişinin yalan söylediğini gözlerinin merceğindeki hareketlenmeden bilebiliyormuş.
kutlarım bu çok anlamlı ve düşündüren şiiri.
selam ile...