TÜRKOĞLU TÜRKÜMŞiirin hikayesini görmek için tıklayın BASINDAN
"Başbakan PKK’dan tavsiye alıyor" Milliyetçilik tartışmaları Bahçeli, Başbakan Erdoğan’ın "Türk milliyetçiliğini ayakları altına aldığını" söylemeye devam ettiğini belirterek, "Başbakan Erdoğan’ın Türk milletine, Türklüğe ve Türk milliyetçiliğine karşı sergilediği seviyesiz ve sadakatsiz üslubu, son zamanlarda karşılaştığımız en çirkin, en katlanılamaz ve en kaba tavır olmuştur" dedi. CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun da milliyetçiliğin ayaklar altına alınmasından zevk duyan bir ruh hali gösterdiğini öne süren Bahçeli, "Başbakan’a tüm kötü sözlerini aynen iade ediyor, iftiralarının selinde bir gün boğulmaktan kaçamayacağını iyi biliyor, milli değerlerimize tahammülsüz olan dilinin çok fazla uzadığını ikazla bildirmek istiyorum" diye konuştu. "Erdoğan istese de milliyetçi olamaz" Bahçeli, Başbakan Erdoğan’ın istese de milliyetçi olamayacağını iddia ederek, şöyle konuştu: "Çünkü senin ne birikimin, ne içinden çıktığın fikri muhitin, ne şahsi özelliklerin, ne de sicilin buna elvermez, buna imkan tanımaz. Sen, başkalarına hayranlıkla şekillenen alışkanlıklarını Türk milliyetçiliğinde bulamazsın, etnikçi ve ırkçı özelliklerini bizim aramızda nafile yere çabalasan da göremezsin. Bunun için ’Türk’üm’ diyemiyorsun, bunun için Türk milletine aidiyeti kabullenemiyorsun ve Türk bayrağını dahi ağzına alamayarak, tıpkı yabancılar gibi Türkiye bayrağında karar kılıyorsun. Unutma ki kendi değerlerine hürmet duymayanlar, kimseden saygı ve sevgi beklememelidir. Başbakan’ın milliyetçiliği ayaklar altına alması bir PKK tavsiyesidir. Türklüğü etnik bir seviyeye çekmesi yeni dostu İmralı canisinin temennisidir. Şimdilerde AKP içinden Türk olmadıklarını birden bire hatırlayan, Türk olmaktan kurtulduklarını densizliğin çamuruna saplanarak ifade edenlere çok sık rastlanmıştır. " Dakika dakika neler oluyor? Öğrenmek için hemen tıklayın. facebook’da paylaştwitter’da paylaşgoogle plus’ta paylaş permalink:www.cnnturk.com/2013/turkiye/02/26/basbakan.pkkdan.tavsiye.aliyor/697995.0/index.html BASINDAN HÜRRİYET GÜNDEM Erdoğan: Milliyetçilik ayakaltında Selçuk ŞENYÜZ / MARDİN18 Şubat 2013 e-postaBaşbakan Tayyip Erdoğan, BDP ve MHP’ye sert çıkarak, “Bu süreçte kimse bizim karşımıza Kürtlükle de Türklükle de çıkmasın. Biz her türlü milliyetçiliği, ayaklarının altına almış bir iktidarız. Kuru milliyetçilik yok” dedi. Midyat Köşk Meydanı’nda düzenlenen toplu açılış töreninde konuşan Erdoğan, özetle şunları söyledi:HEP BERABER TEK MİLLETİZ “Bizim siyasetimiz hizmet siyasetidir, biz ideolojilerle bu yola çıkmadık. Bu hizmet yolunda bu can bu tende olduğu sürece yürüyeceğiz. Hiçbir ayrım gözetmeden 81 vilayete, mezralara kadar hizmet götürdük. Allah ömür verdiği sürece, insanımızla el birliği, gönül birliği içinde Türkiye’ye, bu topraklara hizmet etmeye devam edeceğiz. Kim ki kendi ırkının, kavminin, kendi kabilesinin diğerlerinden üstün olduğunu iddia ediyorsa o kişi şeytanın izindedir. Kavimler, kabileler, ırklar, inançlar farklı olabilir, ama hepsi saygındır. Biz, Türkiye Cumhuriyeti toprakları üzerinde hep beraber tek milletiz. Bu millet kavramının içinde Türkü var, Kürdü var, Arabı var, Lazı var, Çerkezi var, Abazası var. Var oğlu var. Bizim kadim medeniyetimizde asla böyle bir farklılık, asla ayrım olmamıştır. Bizim kültürümüzde, geleneklerimizde özellikle bu hassasiyet hep korunmuştur. Etnik milliyetçiliği kim yaparsa yapsın o sapkınlığın içindedir, fesat içindedir, fitne peşindedir. Bin yıllar boyunca bu topraklarda nasıl bir ve beraber olduysak Allah’ın izniyle yine bir olacak, diri olacak, bu topraklar üzerinde iri ve güçlü olacağız. TÜRKLÜKLE KÜRTLÜKLE ÇIKMA Bu süreçte kimse bizim karşımıza Kürtlükle de Türklükle de çıkmasın. Biz her türlü milliyetçiliği, ayaklarının altına almış bir iktidarız. Kuru milliyetçilik yok. Bizim milliyetçilik anlayışımızda ne var biliyor musun? Vatanseverlik var, insan severlik var. Fakirin, fukaranın, garip gurebanın yanında yer almak var. Şu güzel ülkemizi, dünya ülkeleri arasında ilk 10’un içerisine sokmak var. Medeniyetin artık bu ülkede hakim olduğunu görüyoruz. 780 bin kilometrekare vatan toprağının her karışında aynı hakların, aynı özgürlüklerin hakim olması için çalışıyoruz. Artık, inkar, ret, asimilasyon politikaları yok. Bunların hepsi ayaklarımızın altında. Kürt’ü de Arap’ı da Türk’ü de Laz’ı da Çerkez’i de Gürcü’sü de hepsi benim kardeşim. Biz imtiyazları yıka yıka bu ülkede demokrasiyi güçlendirdik, kökleştirdik. Bugün önümüzde duran sorunların çözümü yeni imtiyazlar üretmekten geçmiyor, tam tersine hakların ve özgürlüklerin herkes için hayata geçirildiğinde sorunlar gerçek anlamda ve kalıcı şekilde çözülmüş olacak. ANAYASAYI DİĞERLERİ İSTEMİYOR Yeni anayasa deniyor. Yeni anayasayı isteyen biziz. Diğerleri istiyor mu? Hayır. Onlar ipe un seriyor. CHP diyor ki ‘Bunun sınırı olmaz ne zaman biterse.’ MHP, ‘23 Nisan güzel bir gün. 23 Nisan’a kadar bitirelim’ diyor. Eyvallah diyoruz, 23 Nisan fazla uzun bir süre değil. Ama BDP’ye bakıyorsun o da aynen CHP gibi konuşuyor, Süresi olmaz, ne zaman biterse diyor. Böyle sulandırma olmaz. Eğer bir işi yapacaksan bunun başlangıcıyla bitişi belli olur. T.C tabelaları sökülüyor! Türkiye Cumhuriyeti’nin kısaltması T.C.’nin devlet kurumlarındaki tabelalardan kaldırılması tartışmaya neden oldu. Sağlık Bakanı Müezzinoğlu, "Bakanlığın altındaki kurumlarda TC kullanılmasına gerek yok. Bundan sonra böyle devam edecek" dedi Mehmet Akif Avşar, Hürriyet, 10 Nisan 2013 Share on twitterShare on facebookShare on emailShare on printShare on gmailShare on stumbleuponShare on favoritesShare on tumblrShare on pinterest_shareShare on googleİlişkili Haber : •’İstifa ederim’ •Acımız büyüyor! İzmir’in Bayındır İlçesi’ndeki Devlet Hastanesi’nin tabelası değişti ve ’T.C.’ ibaresi kaldırıldı. Yeni tabela yerine takıldı, bazı Bayındırlılar ise duruma tepki gösterdi. Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Başkanlığı, kendine bağlı sağlık kurumlarının tabelalarında değişikliğe gitti ve kurumlara gönderdiği yazıda, tabelaların yeniden düzenlenmesini istedi. Bunun üzerine Bayındır Devlet Hastanesi’nin tabelası da değiştirildi ve ’T.C.’ ibaresi tabeladan kaldırıldı. Yeni tabelanın yerine takılmasıyla bazı Bayındırlılar duruma tepki gösterdi.
TÜRKİYE bir TÜRK Yurdu!. Bölünmez bu topraklar!
TÜRK BAYRAĞI değil mi Ay-Yıldızlı bayraklar? “Aslını inkâr eden haramzade” alçaklar! Bunlar hangi ahırın başıbozuk kamberi; Ben TÜRKOĞLU TÜRK’ÜM ta, kalubeladan beri! Kürt de, benim Çerkez’de.. Laz, Abaza, Gürcü’de, Bu kardeşlik hukuku hiç şaşmaz bu ölçüde.. Dini, dili fark etmez!. Yaşlısı da, genci de, Ayrım bilmez bu Yurdun yetişen her ceber’i; Ben TÜRKOĞLU TÜRK’ÜM ta, kalubeladan beri! TÜRK’LÜK bu Ülkedeki halkların kutlu adı; TÜRK’E cephe alanın nedir gerçek maksadı? Bölücülük furyası TÜRK’Ü zaten budadı, Bu hezeyan iyice daralttı bu çemberi; Ben TÜRKOĞLU TÜRK’ÜM ta kalubeladan beri! Kimse ahkâm kesemez TÜRK’LÜK hassas bir konu; Bundan sulandırıldı TÜRK’ÜN ERGENEKON’U! Sen benim mihrabıma çizemezsin ikon’u, TÜRK İSLAMIN bekçisi, mukaddestir minberi; Ben TÜRKOĞLU TÜRK’ÜM ta, kalubeladan beri! Milliyetçilik asla değil kafatasçılık; Kiminin kavmi gibi tiyniyeti de cılık! Çoktan el koymalıydı bu olaya Savcılık, Şiddetle kınıyorum bu melanet haberi; Ben TÜRKOĞLU TÜRK’ÜM ta, kalubeladan beri! Her millet kavmine has bir siyaset güderken; KURAN “Biz sizi kavim, kavim yarattık..” derken; Hadiste İstanbul’un fethinden bahsederken; Bu kavmi övmüyor mu son Dinin Peygamberi? Ben TÜRKOĞLU TÜRK’ÜM ta, kalubeladan beri! CUMHURİYET; çağdaşlık, uygarlık Ülküsüdür! CUMHURİYET; bir devrin istiklal türküsüdür! ATATÜRK bu Milletin varoluş öyküsüdür! TÜRK tarihin seyrinde kavimlerin rehberi; Ben TÜRKOĞLU TÜRK’ÜM ta, kalubeladan beri! 24.02.2013 Mehmet YAŞ |
CUMHURİYET; bir devrin istiklal türküsüdür!
ATATÜRK bu Milletin varoluş öyküsüdür!
Cumhuriyetin mührü ATATÜRK İLKELERİ;
Ben TÜRKOĞLU TÜRK’ÜM ta, kalubeladan beri!
VATAN' IN, BAYRAk' IN, MİLLET' İN CUMHURİYET' İN,ne olduğunu bilenler. VATANINA , VATANDAŞLARINA hainlik edemezler.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE. NE MUTLU TÜRKİYELİYİM DİYE BİLENE. ASİL KANDANIM DİYE BİLENLERE.
Yüreğine sağlık değerli üstadım. Saygılar...