hiç aklınıza gelir miydi nane, kekik kokusuyla bir dostu anımsamak, dostluğu, kokusu tüten bir tas sıcak çorba sanmak; o bunu hep yapar, bilir şiir, şair kıymetini...
kıy/metin’i ince ince kes nane, kekik gibi çek içine nefes nefes!
duydun mu şiirin kokusunu bir de geceleyin ya da yarısında gecenin kalkıp bunu okusun mu?!
böyledir Metin ağabey nasıl tüterse esrik akşamların gece yarılarında çorbacıların kokusu, onun da şiirinin dumanı tüter kokusu burnunda biter; o hep sımsıcak dostlukların koynunda yiter...
anlatmaya yeter mi mürekkebin bir gün Abdülkadir, bir gün Yesenin, sonu nereye varır bakalım yakasını ölüm terkeder mi, ya senin; benim yani, dumanı tüten şiirim var mı hani?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR SICAKLIĞINDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR SICAKLIĞINDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
duydun mu şiirin kokusunu bir de geceleyin ya da yarısında gecenin kalkıp bunu okusun mu?!
böyledir Metin ağabey nasıl tüterse esrik akşamların gece yarılarında çorbacıların kokusu, onun da şiirinin dumanı tüter kokusu burnunda biter; o hep sımsıcak dostlukların koynunda yiter...