Seni tanımakla bugünü yarın soluklayan kalbim artık.
Senden önce yalnız yapayalnızdım yalın ayakla dolaşır sade yaşardım karınca adımı gibi aşardım bir engeli
Senden önce önüm kapalı göğüm karanlıktı adı yoktu kendimden bahsetmenin tadı tuzluydu coğrafyamın kuşlarım ölü kanatlarla uçardı yaşadığımı haber vermek için anneme
Senden önce niçinsiz amaçsız bir gençtim ne bir şiire vurgu kalan ne bir güzele sümbül öylece hissiz öylece ortalıkta hiç
Evet senden önce sonrasız ve çok zamansızdım aman aman yürürdüm zorlukla nefes alır bin zahmetle kalırdım bir başka sabaha
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Senden önceki hallerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Senden önceki hallerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşktan önce.. aşktan sonra.. çünkü aşk bir milat. takvimlerin kendini sıfırladığı saatlerin yeniden ayarlandığı an. aşktan önce olup biten her şey 'miş'li geçmiş. adeta yaşanmamış. bir şekilde hafızaya sonradan alınmış. aşktan sonra olan her şey şimdiki zaman. öncesi ve sonrası olmayan.
Aydınlık bir bakış açısına sahip olmana yetecek kadar güneş diliyorum. Güneşi daha çok sevmene yetecek kadar yağmur diliyorum. Ruhunu canlı tutmaya yetecek kadar mutluluk diliyorum. Yaşamdaki en küçük zevklerin daha büyükmüş gibi algılanmasına yetecek kadar acı diliyorum. İsteklerini tatmin etmeye yetecek kadar kazanç diliyorum. Sahip olduğun her şeyi takdir etmene yetecek kadar kayıp diliyorum. Son 'Elveda' yı atlatmana yetecek kadar 'Merhaba' diliyorum.
İkinize de
Aşk sarayı sevindi
Bayram etti yeni misafirlerine