(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLADI İÇİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLADI İÇİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben senin deniz mavisi gözüne Kıyamazdım bakmak için yüzüne Seni toprak aldı beni hüzüne Acıyı banak yağladı içim tebrikler çok içten güzel bir şiirdi yüreğinize sağlık
Değerli kardeşim.Duyguların feryat figan ediyor.Canın yanmış,yüreğin pas tutmuş bir demir haline dönmüş.Ayrılık kor gibi bütün vücudunu yakıyor.Ykıyorda bütün benliğini kurutup yok ediyoR.Aşk duyguların başında gelen en önemlilerinden biridir.Yok olup bitmesi veya yarım kalması en acı duygulardan biridir.Yürek habire yanar da yanar.Nice insanlar vardır aşkı bulduklarını zannettiklerinde çok sevinirler ama bir hiç uğruna bu aşkı kaybederelerse büyük bir hüzne düşerler.Bu hüznü ömür boyu yaşayıp unutamayan ve bir daha asla bir başkasıyla olamayan ne yaşlılar tanıyorum ben kardeşim. çok harika bir şiirdi kutluyorum seni.
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın
Gönül Fırtınası
Orhan Gencebay tarafından yazıldı. Pazartesi, 10 Mart 2008 21:17 Dökülen her damla bir ömür gibi Gidip de dönmeyen güne benziyor Sen gittin gideli kaç mevsim geçti Agaran saçlarim kara benziyor sevgilim Gönül firtinasi katmis önüne Sürüklüyor beni meçhul bir yöne Izdirap kadehim göz yasinla dolu Hasretten ölecegim güzel yüzüne
OFFF, bu ne yangın üstadem. Hayat değil insanı bitiren, insanı bitiren içindeki o eşrefimalukatlar!!! Yara hala kabuk bağlamamış, öpüyorum biraz teselli olur diye..
Yatıyordun Kanlar içinde canım Senin ile keşke aksaydı kanım Canımdan can koptu düştü bir yanım Sensiz sana aktı çağladı içim
Umut beslemiştim gelirsin diye Belki gözyaşımı silersin diye Uykuyu derdimi bölersin diye Haberin duyunca dağladı içim
GÜNAYDIN DEĞERLİ KALEM ; ŞİİRİN HİKAYESİNİ BİLMİYORUZ TABİ AMA HARİKA ..ÖZELLİKLE SEVGİ BAĞLILIĞI, VEFA ADINA HARİKA..VE YÜREKTEN KUTLARIM BU ASİL DAVRANIŞ İÇİN SİZİ...BAKARMISINIZ ŞU CÜMLEYE.." Canımdan can koptu düştü bir yanım..." TAM DA SÖZÜN BİTTİĞİ YER İŞTE BURASI..ÇOK ETKİLENDİM..ACI DUYDUM..BURKULDU YÜREĞİM..SEBEP NE OLURSA OLSUN NASIL BEDDUA ETMEZ YÜREK..İŞTE ŞU AN BU DUYGU İÇİNDEYİM.DEDİMYA SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEYİM.. ÇOK ÇOK GÜZEL VEE ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ İNŞALLAH BUNDAN SONRA DERT GÖRMESİN..... SELAM VE SAYGIMLA.
KNİSK tarafından 2/22/2013 9:07:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
Umut beslemiştim gelirsin diye Belki gözyaşımı silersin diye Uykuyu derdimi bölersin diye Haberin duyunca dağladı içim TEKNİK VE İÇERİĞİ İLE HARİKA BİR ŞİİRDİ KUTLARIM
Her kalp için neşe demek değil bazı özel günler! Sevgililer Günü de bunlardan birisi... Hatıraların orta yerindeki yangınların dumanlarını savurur insanın gözlerine, göz yaşlarının setlerini yıkmaya vesiledir çoğu zaman...Ateş düştüğü yeri yakar ve taş yerinde ağır hiç şüphesiz...Nedir bir tutam teselli! Sabır dileyebilirim ancak. Duygusunu hissettiren bir seslenişti. Gönül dolusu selamlar, saygılar...
GURBANLAR OLDUGUM BACIMMMMMM.lan öldürecenmi sen beniii? o nasil bir sesdi öyle cigerimi dagladin.Dualarinla onu ihya edeceksin.Mekani cennet olsun insallah.hicde kutlamak gerekmez ama teselli olarak böcük yüzünü güldürsün askim.Hayat devam ediyor hemide senin sayfanda.öpdüm kocaman askim ..
Bin dokuz yüz seksen dokuz yılında On dört şubat ayaz bağladı içim Bir gül soluyor da kendi dalında Sevdiğimden yoksun ağladı içim
O an hiç gitmez ki anın gözümden Yıllarca silmedim seni özümden Bu ayrılık bileme kinin yüzünden Şimdi sensiz yara bağladı içim
Yatıyordun Kanlar içinde canım Senin ile keşke aksaydı kanım Canımdan can koptu düştü bir yanım Sensiz sana aktı çağladı içim
Umut beslemiştim gelirsin diye Belki gözyaşımı silersin diye Uykuyu derdimi bölersin diye Haberin duyunca dağladı içim
Senin yaraların iyileşti canım Benim yüreğim çekiyor zulüm Artık yaşamaya var mı ki halim Bunca dert elemi sağladı içim
Ben senin deniz mavisi gözüne Kıyamazdım bakmak için yüzüne Seni toprak aldı beni hüzün e Acıyı banak yağladı içim
Bana bu hayatı yaşattın yârım Senidin dünyada benimde varım Yıllar yılı yandım oldun ki harım Yığdı harman etti tığladı içim
14.02.2013 Hayat Göçer
Hayat Göcer ((Hayatt))
Hayat işte böyle insan her şeyi görüyor, hüzün dolu dizelerinizi hüzünlenerek okudum.Sizlere Allah kolaylık versin diyorum. Ve bu dünyanın bir imtihan yeri olduğunu hatırlatıyorum.Sabır etmek ve şükretmek gerekir.Başarılar dilerim Yunus diyarından selamlar.
Canım hayatım benim. Önce yürekten tebrik ediyorum. O uğur böceği hayatına daima şans getirsin inşallah. Şiirin ise çok güzel. Sen benden habersiz ne işler yapıyorsun kız tatlı cadım. :))))
Acılar yaşanmış olsa da geçmişte dünü bu gün gibi hatırlayıp güne özel anımsamak sevginin büyüklüğünü gösterir. Bazı sevgilerin mahşere kaldığını düşünüyorum. Duygu yüklü kafiyeler yerinde değerli şiirinizi tebrik ediyorum..Bir güne sığmayan sevgiler dileğimle saygılar bırakıyorum sayfanıza.