EN SEVGİLİYE
Öyle bir hasret ki çekenler bilir
Asırlar geçse de her dem tazedir Yağmurlar ardından kokusu gelir Berrak sevgi ile yönü bizedir. Sevgili ararmış bazı insanlar Ararmış işveyi nazı onlarda Sınırlı şekilde kalbin sunanlar Susuz geçirirmiş yazı onlarda. Bu sevda öyle ki insan yakarır Allahın sevdiği O, özlenmez mi? İnsansı sevdalar yolda bırakır Adı yeter O’nun, O gözlenmez mi? O’nun kadar kimse sevilmemiştir Dünya var olalı beri bilinsin Şeytanlar boşuna gerilmemiştir O’nu sevmeyenin beyni delinsin. Sevgisine karşı bir ışık alsak Hasretliği çektik döndük deliye Işığın hazzıyla nura gark olsak Salat selam olsun en sevgiliye. NOT : Yüce Resule (sav) yazdığım her bir satırı dua niyyetiyle kaleme alıyorum.Umarım kabul buyurur. Talip KAZGI 13 Şubat 2013 Çrş. SAAT :22:07 KÜTAHYA |
Şimdi ayetlerde peygamberlere ınanmayanları helak ettik denıyor...Evet bu ayetlere ve manasına itiraz yoktur ...Lutfen dikkat le okunsun ....Dört kitabın dürdüde haktır ve butun peygamberler hepsı beşerdir hepsıde doğru yolu bıldırmışlerdır...Çünkü o kıtaplarI ve peygamberlerI de ALLAH taala göndermıştır öyleyse haktır AMENTU BILLAH...
Ancak o kıtabların tahrıp edıldığını ALLAH taala bızzat ayetlerınde bıldırır...Hatta butun peygamberlere AHMED isminde gelecek son peygamber Hz Muhammed s.a.v bahsedılmıstır...
Muhammed , sizin erkeklerınızden hıc bırının babası değıldır .Fakat o ALLAHIN RASULU ve peygamberlerın sonuncusudur...AHZAB 33* 40....
Andolsun , senden öncede peygamberler gönderdik .Onlardan sana kıssalarını anlattığımız kımseler de var, durumlarını sana bıldırmedığımız de var...mü min 40* 78...
İslam alimlerıne göre ülül azm olarak hz Nuh Hz ibrahım Hz Musa Hz İsa ve Hz Muhammeddir...Bu ülül azm peygamberlerın diğerlerıne göre bır derece daha üstün oldukları bıldırılmektır...
Bakın Prygamber efendimiz ne buyurmuştur....Hiç bir peygamber yoktur kı , onlara kendı zamanlarındakı insanların inandıkları bir mucıze verılmıs olmasın.Bana mucize olarak verılen ıse ALLAHIN bana vahyettiği Kur,an dır.
Kuran her alanda akılları hayrette bırakan buyuk ve ebedı bır mucızedır. O hem lafız hem de mana yönünden mucızedır...
De ki , Andolsun , bu Kuranın bır benzerını ortaya koymak üzre insanlar ve cinler bir araya gelseler ve bırbırlerıne destek olsalar onun benzerını yapamazlar....İSRA 17*18...
Son kıtab son peygamber artık hükümler burdadır .Başka yerde aramak hata olur....Ancak dedım ya dort kıtab dort peygamber haktır yerı gelır Hz Musa boyle yapmış , yerı gelır Hz İbrahım boyle demiş derız...Ancak Yol Allah Taala kuran ve Hz Muhammeddir...
Fazılet yonunden ustun olamaları burda farklı şeyler aramaya gerek ....Hz Yunusun kızarak kavmını terk etmesı vardır...Oysa son peygamberın böyle bır terk etmesı olmamıstır ...Sabır açısından söyluyorum...Mesala Taif halkı için taşlanmasından dolayı onların helak olmasını istememiştir...Mesala Hz Davudun tövbesı davud kendını denedığımızı zannetı ayetiyle ilgili ..Yani Hz Muhammedin s.a.v çok faziletı vardır Farklı olması bu benzerı vakalardan dolayıdır ...Bu hallerıde ona veren Elbette Allah taaladır....Sonra Ayet ne diyor ...Bız sana kevserı verdık....
Şüphesız kı diğer peygamberler kavımlere gönderılmıstır...Hatta Hz Davuda inananları sayısının 50 kişiyi geçmediği söylenır... Şunu özelikle söylemek istiyorum Kur, an,da diğer peygamberlere inanmadılar onları helak ettik diye bildirilen ayetler...O zaman için söylenmiştir yani ALLAH taala diyor kı senden öncekılerede peygamber yolladık ınanmadılar onları helak ettık ama artık son peygamber sensın artık kabul edılecek olan sensın...Hatta diyelım ki Hz İsa zamanında Hz İsaya inanalar kurtuluşa ermışlerdır... Bakın bunlar o donemi anlatan ayetlerdır....Şimdi kuran diğer kıtabların değiştırıldığını söylüyorsa....Ve AYET TE der ki; biz ayetlerımızden bazılarını nesh ederız...Bakara 106....Öyleyse son peygamber son kıtap neyse odur...ALLAH taalanın ona olan sevgısı Kuran ve Kuranın içinde ona bildirdığı ve kıyamete kadar hukum sunacak olan 114 süredır..Daha ne olsun onun fazıletlı olduğunu belırtecek....Bunlar yetmez mı yanı...
Yasın 3*4 ; sen -habıbım- doğru yol üzerıne gönderılmış peygamberlerdensın....
Bu Konulara daır kur an da o kadar çok ayet vardır...Bunları yazdım açıklayıcı olsun diye kımseyle bu konular da cidal etmek zaten doğru değildir...Çün kü herşeyin en doğrusunu ALLAH c.c bilir....Selamlar , saygılarımla........
Bakın bırde şu ayrıntı var...İşte o ayet işte bu ayet var diyerek delil sunmaya çalışıyoruz ...Hangi kitabtan Kuranı kerımden bu kuranı kerım kıme ınmıstır...Son peygamber Hz Muhammede s.a.v ....Demek kı bu Kıtaba ne kadar ınanıyoruz kı hep ondan delıller arıyoruz....Madem kı bu kıtaba bu kadar ınanıyoruz işte delıl dıyoruz öylesye tartısmanın anlamı nedir....Tekrar selamlar saygılarımla....ALLAH taala cümlemize hıdayet versın...