Bizim sokakta iki ağaç Aynı cins, Birisi gölgede duran, Diğeri yüzüne güneş vuran; Çok fark var aralarında.
Erken indi bahar Güneş gören dallara; Uçlarında taze sürgün, Öteki solgun duruyor hâlâ Gün görmemiş, üzgün...
Anla sevgili Böyle işte sensizlik Gönül aşka muhtaç; Gün görmeyen solgun ağaç...
-II-
El ele, göz göze Yaklaş bana; Baktıkça, gözden öze Dü/şen sıcaklıktır aşk!
Toprağın kâlbi derin Yanak yanağa Dokununca ellerin Kökten gövdem can alıyor...
Ağaç olup, gün görmek Güneş görmek, Filiz sürmek dal ucunda Seninle bana kalıyor...
-III-
Düşlemek bile güzel aşkı; Değişiyor adı muşmulanın Yenidünya oluyor; Bizim sokakta iki ağacın.
Meyveye duran dallar Düşlerinde yeni dünyalar Belki bir gün Gerçek olur rüyâlar...
-IV-
Rüyâ deyince aklıma geldi, Önceki gece Seni gördüm rüyâmda Anlatayım; Ben yatağa düşmüşüm Hastayım, uyuyorum Uzanmışım boylu boyunca Alnımda bir sıcaklık Rüyâmda uyandım birden Ne göreyim uyanınca; Ellerin yüzümde, Saçlarıma dokunuyorsun Tenimi sevip okşuyorsun...
...
Ziyaretime gelmişsin Bilmiyorum neredeyiz; Fakat yeni bir evdeyiz; Rüyâ rüyâ içinde...
...
Dokunmak istiyorum Dokunamıyorum sana Boynundan öpmek istiyorum Hasretle kucak kucak Beni öptüğün gibi, Dönmek istedim yüzüne Dönemiyorum bir türlü Kıpırdamıyor ellerim Derken salondan içeri B/aşka biri girince Çok garip Tuhaf olduk ikimiz birden, İrkildik; suçlu gibiydik Neredeyse eriyip Akacaktık yerin dibine...
... Ve sonra gerçekten uyandım, Güneş doğmuş, sabah olmuş Düşmüş üstümdeki yorgan Üşüyormuşum; Yel esiyor ordan burdan, Gelmişsin rüyâmda Gün ışığı ellerin, Sevip okşamışsın şefkâtle beni.
Haydi gel Sen bu düşü yor, Ne yapsam ne etsem Bize ayrılık düşüyor...
Seni sevmek işte böyle zor.
Şaban AKTAŞ 12.02.2013
Foto:www.fotocommunity.de/pc/pc/display/24404761
Japanischer Mispelbaum / Loquate / Wollmispel Von Stephanie Daum (Muşmula, Yenidünya, Malta eriği)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ SEVMEK İŞTE BÖYLE ZOR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ SEVMEK İŞTE BÖYLE ZOR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevi dolu bir yürekten dökülmüş bir sevda türküsü gibi nasıl da içten nasıl da güzel
düşmüş şairin üstünden yorgan yoralım hayra düşü şiir de güne düşsün..:) tebriklerim hayata kattığınız eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız gününüz kutlu olsun değerli Şaban hocam.. sevgim saygıum selamlarımla..
Sabah niyetine diyerek önce hayra yoralım bu güzel rüyayı. Rüya içinde rüya görmeye dileğin gerçekleşir der annem( Bizim evin rüya yorumcusudur kendileri. Anne dediğime bakmayın eşimin teyzesidir aslında ama bana annedir daima.) İnşallah sizinkide gerçekleşir. Yüreğinize sağlık. Saygılarımla...
Haydi gel
Sen bu düşü yor,
Ne yapsam ne etsem
Bize ayrılık düşüyor...
Seni sevmek, işte böyle zor.
Şair son bölümde noktayı koymuş nihayet.
Sağlıcakla kal güzel abim.