(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TERS TEPKİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TERS TEPKİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Önce tepeyi sardı sis , Tepe kayboldu . Sarıyor düşünceler , Beynimi . Sen yok olacağına . Ben yok oluyorum , Duygularımla... HASAN ÖZAYDIN (Hasan Özaydın)
Kısa ve öz duygunun anlatımıydı evet gizemliydi.Kutluyorum şair kardeşimi Yunus diyarından selamlar.
Önce tepeyi sardı sis , Tepe kayboldu . Sarıyor düşünceler , Beynimi . Sen yok olacağına . Ben yok oluyorum , Duygularımla... HASAN ÖZAYDIN (Hasan Özaydın)
Anlamlı nefis bir duygu sesiydi kaleminizi kutluyor saygılar sunuyorum..
Sen yok olacağına . Ben yok oluyorum , Duygularımla...
//Mademki yokluğumla daha mutlusun,o halde yokluk benim duygularım için büründüğüm son kimlik olsun. CEZMİ ERSÖZ//
//Hüzün yok olanın eksikliğinden,üzüntü ise var olanın eksikliğinden kaynaklanır. ALİ ŞERİATİ//
//Ah bilmezsin Küsmem de küsülecek zamanda N'eyleyim,varlığın yokluğundan tehna. HAYDAR ERGÜLEN//
//Sen yoksun,ben yoksun. AHMET MUHSİN ÜNLÜ//
//Duygularımı seninle bölüşebilmeyi ne kadar isterdim. Hayatımda hem var hem yoksun.Bu öyle dayanılmaz bir ikilem ki.İNCİ ARAL//
Ben yok oluyorum , Duygularımla... Kimse ardımdan gelmesin..! Duygular kimi zaman negatif ve acı vericidir. Az,öz,içeriği ile anlamlı şiirinizi kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Kıymetli Hasan Özaydın : Evet bazen İnsan yok oluyor duygularıyla..Deryaların derinliklerinden gelen Derin sözler,Üstat tüm benliğinize sağlık.Selam ve saygılar sunuyorum..