(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKLIMI ZAY EYLEDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKLIMI ZAY EYLEDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Olmamış, yani bu şiir aklı zayolmuş birinin şiiri değil, olsa olsa bir "ironi" dir....! deyip noktayı da ekledikten sonra, bakalım hakikaten aklını şiirlerle zay eylemiş birinin, delilik derecesinde şiir tutkunluğuna.
Siz bayım, aklınızı şiirlerle zayetmiş birini tanımak ister misiniz.? Tam karşınızda. Yav pek fena olmadığını hep söylemişlerdir şiirlerimin ama gel gör ki, yetmiyor abicim işte , yazacaksan, yapacaksan yani ne halt edersen et ille de en iyisini yapacaksın diyor bu aklı kendinden menkul ve bir o kadar da inatçı kafa.
Nasıl mı hoş siz zaten yakınen biliyorsunuz da belki bilmeyen olur diye, ellisinden sonra senin neyine Üniversiteye kaydolmak.? Neyine olur mu, bi kere şiir yazdım-yazacağım diyorsan öncelikle dilbilgisini adamakıllı öğrenmelisin kardeş ki; kulağını göstermek için eline kafanın üzerinde tur attırmayasın.
Eh bir de tarz var tabi, hangi tarz yazacaksın...? Yani hangi edebi akıma yakın görüyorsun kendini, kuşkusuz Yeni Türk Edebiyatı diyeceğim ama ne yazık ki değil...
Bildiğim bir hece, bir serbest şiir türüydü ve ne rahattım o zaman, ya şimdi... Vallahi içinden çıkamadım.
Yazdığım şeylerin ne olduğuna karar veremedim açıkçası, okuduklarıma mı...? Asıl sorun da bu işte, çok güzel desem bana yazık, kötü desem şiirin şairine... Ama bildiğim bir şey var, sanırım Kaşif hocam Şaka yaptığımı sanıp çok gülecek. Zaten ben de böyle bir yorumu Sayın Hocamın Hoşgörüsünü bildiğim için ancak kendilerine yazabilirim, yorum denirse tabi. Aslında yorumdan çok dertleşme, ya da kara mizah da denebilir.
Gelelim şiire, iyi ki şiirler var, yani uysa da uymasa da....
Hocam siz yürü git demeden ben gittim zaten, sürç-i lisan etti isek affola.
Sonsuz selam ve saygılarım siz ve değerli ailenize....Kutlarım sizi ve şiirinizi...
Az kalsın unutuyordum,
Şair etti de beni sevdan, dizesindeki "de" eki fazlalık gibi durmuş, benden söylemesi....:)
HATİCE HANIM MERHABALAR ; biliyorum yavan bir sözcük ama öncelikle emek vererek yapılan yorumlar için çok çok teşekkür ederim...pembeye boyamamak mümkün mü..zaman zaman düşündüren zaman zxaman tebessüm ettiren cümleler gözümde o harıka insan ,müdire hanım..ana.. ve bizim için değerbilir dost hatice hanımı bir kez daha canlandırıyor..sahi siz daha mezun olmadan edebiyat dersleri vermeye başladımızya..aşk olsun..bu azim ve başarıyı kutlamamak ne mümkün..eee tabi böyle biriyle dost olmak adına pastadaki paydan da nasiplenmiyor değiliz haaa..lise yıllarında bir edebiyat öğretmenim vardı ,yaşıyormu bilmiyorum ..kulakalrı çınlasınöldüyse rahmet diliyorum..edebiyat yazılılarında benim kağıt gelince ;" yine mi kaşif kani, buna düşük verilir mi yani, kasten yedi gözüm yedi.." dermiş..bunu kaynı olan arkadaşım anlatırdı..bu manada bende diyorum ki tüm yorumların içinde hatice ak varsa ,mutlaka pembe olmalı gözüm pembe..işte böyle..umarım sağlığınız ve sihhatiniz iyidir..iyidir iyidir..hadi hoşça kalın mutlu kalın doktor ve öğretmenime selam ve sevgiler..sizide size havale ediyorum..valla ne yaparsanız yapın artık..ama saygı bizden tabi..
Böyle derin bir sevdanın mensubu kapris yapacaktır, Gönül bu söz geçiremezsin kutsal deyip tapacaktır... Değerli Üstadım, Yürekten Tebrikler... Kaprislere alışmak lazım.
Seni gönül sarayıma sultan Başıma taç eyledim Şair etti de beni sevdan Aklımı şiirlerle zay eyledim
KAŞİF KANİ ERTÜRK
YÜREKTEN KUTLARIM CAN DOST BELLİKİ YÜREĞİN YANAR DAĞ GİBİ HİÇ SÖNMEMİŞ LEYLANIN ATEŞİ ATEŞİ HAYAT BOYU YANACAĞA BENZİYOR SEVGİ VE MUHABBET AKIYOR SATIRLARDAN GÖNÜL BACASINDAN AYRILIK DUMANLARI TÜTÜYOR ÇOK İÇLİ HARİKA AZ SÖZLERLE ÇOK GEÇMİŞ ANLATAN GÜZEL BİR ŞİİR TAKDİR VE BEĞENİLERİMİ YOLLUYORUM SELAM VE DUALARIMLA A.E.O
Her keremin bir aslısı her mecnunun bir leylası vardır, nedense hepsinde aşk aklı zay eylemiş, aşkın sırrı veya tarifi bumu acaba..
Ve ya aşk başa geldiğinde akıl başı terk mi eyliyor, yıllarca her faninin muhakkak yaşa- dığı bir olgu aşk denen, ne iyi olduğu nede kötü olduğu ispatlanamayan..
Böylesi derin bir konuyu sade, kısa vede öz olarak şiirde şiir diliyle anlatmak usta işi ol- sa gerek...
Seni gönül sarayıma sultan Başıma taç eyledim Şair etti de beni sevdan Aklımı şiirlerle zay eyledim ----------------------------------------- İçtenlikle kutluyorum, sevgi duygularının en güzeline yüklü bu anlamlı çalışmanızı değerli şair. Esen ve mutluluklarda kalınız. Kemal Polat
Seni gönül sarayıma sultan Başıma taç eyledim Şair etti de beni sevdan Aklımı şiirlerle zay eyledim
Aşka ve sevdaya dair gönlünüzden dökülen duygular her zaman çok güzel Ama bu dörtlüğü çok beğendim.Diyebilirim ki şimdiye kadar okuduklarımın en harikası.Hatta bestelense dillere destan bir şarkı olur.Keşke öyle bir yeteneğim olsaydı.
Naif gönlünüze selam saygılarımı gönderiyorum.İyi ki varsınız. İyi ki bizlere bu güzel şiirleri okutuyorsunuz.
Hayrunisa Hanım da yorumuyla şiire ayrı bir renk ve duygu katmış.onu da ayrıca kutluyorum.
gül peri tarafından 2/11/2013 12:23:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
MERHABA ARKADAŞIM aynen fonda olan senede bir gün gibi aklımızda olansa her daim hiç unutulmayan unutamadığımız sevdalar iyiki de varmış arkadaşım yoksa bu güzel dizeler nasıl olurdu değilmi yaşanan ve yaşanacaklar insanın hayal gücü bunlar mevlamın güzel birer armağanı bence yaşamadan kimse ne olacağını anlayamıyor maalesf arkadaşım yüreğin dert görmesin sevgilerimi bırakıyorum bu güzel sayfaya hoşçakal
Değerli hocam Aydını bey sizi yanış anlamış. Siz aklınızı kaybetmediniz. Aklınıza şiirlerin hükmetdiğini anlatmak istemişsini. Çok güze bir benzetme kutlarım
Saygıdeğer hocam, aklımıza sahip çıkmak zorundayız. Zira gençlerimizin bize ihtiyaçları var.Deneyimlerimizi onlarla paylaşmak zorundayız. Ayıca öğretmenlerin kalbimdeki yerleri mesleki açıdan birinci sıradadır. Ailemizden önce öğretmenlerimiz değil mi bizi yoğuran,bize şekil veren? Şiirinizden dolayı sizi kutluyorum. Sağlıcakla kalın. Her şey gönlünüzce olsun....
"sevda boyle birsey kardesim yurege sevda girerse zay olur kalan hersey bazen kahir bazen sitem olur siir olur dizelere ilmek ilmek dokunur." kaleminiz daim olsun.saygilar.
Anlatım içten ve oldukça da akıcıydı.
Hayrunisa Hanım'ın seslendirmesi de her zamanki kıvamında, harikaydı.
Her iki dost yüreği de tebrik eder, saygılar sunarım.