(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....BİZİM GARDAŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....BİZİM GARDAŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili oğlum.ne kadar güzel yazmışsın.bu vatan elbette bizim.Onu elimizden hiç bir çakal ve sırtlan alamayacak çocuğum.Ecdadımız bu toprakları kanlarıyla su,ladılar.üç beş zırtabozana mı yedireceğiz memleketimizi.Allah izin verdiği müddatçe onların karınlarını ateşle doldururuz biz.Korku insanı acımasız bir katil yapar. Bir gün gelecek, akıttıkları kanda boğulacaklar. O gün çok uzak değildir. Hiçbir zulüm sonsuza kadar devam etmez.Zaten onların en büyük destekçisi de bir zamanlar aynı yolu izleyerek zülüm yapan İsrail’dir. Önce insanlıklarını kaybediyorlar, sonra da vahşi birer canavar oluyorlar. Terör ile İslam arasında bağ kuranlara da bir çift sözüm var: Eğer terör İslam'dan gelseydi, beş vakit namaz kılan bütün müslümanların beş vakit de terör eylemi yaptıklarını görürdük; böyle bir şey var mı? Olar en kısa zamanda inşaallah yok olacaklar yok çocuğum.harika bir şiirdi kutlarım seni.senin şiirlerinin hepsini ayakta alkışlıyorum zaten selamlar.....
biz sağlam kaldığımı ve kardeşçe düşündüğümüz sürece Rabbime hamd olsun ki kimse kardeşliğimizi bozamaz..duyarlı yüreğine sağlık dost..kıyısız selam ve duamla
gardaşım gönlün dert görmesin...