(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİLİNDİ 211 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİLİNDİ 211 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalem sırra dokunuyor. Dökülmeye başlıyor kelimeler bir bir. Sevgiymiş kelamı dile getiren. Aslında aşkmış insanı sükûta eriştiren....yüreğinize sağlık efendim...
Geceler katran karası. Ağır sancılı. Güneş ufka eğilmiş. Hüznüm akşam yolcuğunun, yorgunluğu ile birleşiyor. Yüreğim daha da ağırlaşıyor. İçimde mısralar dolusu harf birikiyor. İçimde söyleyemediğim kelimeler , tekrarıyla birleşiyor yüreğine sağlık bu güzel dizelerinizi kutlarım selam ve saygıalr...
Aldırmıyorum hayata. Depremler oluyor yüreğimde. Hayallerle sıvadığım yürek şimdi virane. Can çekişiyor umutlar. Umudun bittiği anda dua değiyor, mahzun yüreğe. Kalem sırra dokunuyor. Dökülmeye başlıyor kelimeler bir bir. Sevgiymiş kelamı dile getiren. Aslında aşkmış insanı sükûta eriştiren.
evvela hoş geldiniz şiir dünyasına evet aşktır insanı sukuta erdiren aşktır mevlanaları döndüren yunusları erdiren aşk-tek hece şiiri bunu çok enfes dile getiriyor
yüreginize sağlık kaleminize bereket güzeldi serbest siiriniz
Şiirin anlamı ve anlatımı olarak okuyucuya haz vermekte...
................................... saygı ve selamlar..