düşünden uyanan kar çiçeği, üç günlük ömrünün ilk gününde bir bahar kelebeği yuvadan ilk kez çıkmış kanatlanmaya çalışan yavru kuş ürkekliğindeydin, tanımak istiyordun ateşi ve suyu gölgesinde şefkatimin silmiştin yüreğindeki korkuyu...
gözlerin minik bir serçe bir de minicik çantan vardı senin her genç kız gibi içinde makyaj malzemelerin; parfümün, rujun, rimelin...
herkes çok beğenmiş, sevmişti seni...
çılgınca eğlenmiştik; anımsa, güzel atlar ülkesinde ömrümün en unutulmaz en çılgın türk gecesi ay düşmüştü gökten yere; gökyüzü kraliçesi bir ateş topu yuvarlanıyordu, ay güzeli sevda seli kızılırmak b/aşka akıyordu...
sen coştukça coşuyor b/aktıkça sevdayla ben karadeniz oluyordum köpük köpük köpüren bir öm’rü alıp götüren aşkın ile doluyordum...
o günün ertesiydi üstüne parfüm sıktığın kâğıttan beyaz bir güldü kokusu sindi düşlerime ellerin ile gül teninin...
ne zaman bir şi(i)rin düşerse kâğıda ak ellerin yumuşacık kar beyaz bir mendil oluyor selpak; sesimi duyar mısın bilmem, inanmaz isen gel de bak!
sana yazdığım şarkılar hep yarım, hep yarım çalıp söylesem tıkanır kalır, ağlarım damla damla gözyaşım yüreğim yağı tükenen kandil ateşi sönen, küle dönen fitil...
bil ki bu şarkılar benim değil senin, kokusu düşlerime sinen bir beyazgüldür tenin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİL Kİ BU ŞARKILAR SENİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİL Kİ BU ŞARKILAR SENİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir bir şarkı olmuş zaten. Hoş bir melodi saklı içinde. Okurken kulaklarında çınlıyor insanın. Her daim mutluluklar dilerim. Yüreğinize sağlık. Saygılarımla...