(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EVDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EVDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evde oturmakla ev kadını mı olunur üstat ev işi yapacaksın bulaşık çamaşır çoluk çocuk bakmadan olur mu el bette zordur kadın olmak bu devirde ve eski devirlerde kutladım yürek sesinizi
Bir erkek olarak kendimizi kadınlarımızın yerine koyduğumuzda ne zorluklara katlandıklarını ömürlerini bizim için çürütttüklerini daha iyi anlıyoruz.Bu aman dolu şiiri canı gönülden kutluyor saygılar sunuyorum..
Değerli kardeşim.şiir çok güzeldi ama istersen eşinle bir gün görevleri değişin o zaman kadınlık ne demek öğrenirsin.Değil şiir yazmak uyumak için yatağa girmeğe mecalin kalmaz.oturduğun yerde sızar kalırsın.
Değerli kardeşim., şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Annem Ev hanımı desem,değildi Çalışıyor desem,mesleği yoktu. Ama her işi yaptı annem Keçi güttü dağlarda Çift sürdü tarlalarda ekin biçti,sap yoldu... ve üstüne dört çocuk doğurdu biri öldü... Sonra göçüp geldi,doğduğu köyden daha iyi olalım diye... kasabalı oldu.....13.07.2006-Muğla Sevginaz İnal
hocam kadın işi ince iş biz erkekleri aşıyor bazıları iyikide allah kadını yaratmış diyorum gülüyoruz ağlanacak halimize gibi olmuş şiir kutlarım bu değerli kaleminizi saygılarımla selamlar
''Çekmeyen bilmez'' diyeceğim millet yahu bu Sami Hoca bayan mı yoksa diye düşünecek..
Haklısın kadın olmak zor..Lakin erkek olarak genellikle kadınların yaptıkları işleri yapmak daha da zor. Zamanında oya-dantel öğrense miydik ne...İşin yoksa şimdi boş zamanında otur şiir yaz.
Ne zor şeymiş , Şu kadınlık . Evde , Otur otur geçmez . Oya bilmem , Dantel bilmem . Kitap okurum geçmez . Aklımdasın her an , Şiir mi yazsam... HASAN ÖZAYDIN (Hasan Özaydın)
Can sıkıntısı hüzün sarmış şairimizi dizelerini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
En zor mesleklerden biridir kadın olmak,24 saat çalışsan işler bitmez...birde kaşık düşmanı demezlermi....emekliliği bile yok... vakit mi....hiç yetmezki çalışana...boş oturan için kadın erkek farketmez...erkek olmak da zor olmalı...velhasıl YAŞAMAK ZOR...hepimize kolay gelsin....güzeldi şiir,yüreğinize sağlık...saygılar...
SEvgi dolu gönülden sayfaya güzel duygular salmak
Yüreğinin sesi daim olsun dilerim