(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çekyatedebiyatı-193 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çekyatedebiyatı-193 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğru söze ne denilir, ne yazıkki her iki örnekte insan yüreğini burkan, sevenlerini üzen örnekler. Yürek yakan, sızlatan olaylar.Kıyaslamamanız güzel, yüreğinize sağlık. Kutlarım Saygı ile efendim..+5
uçakları da kara kutunun yapıldığı malzemeden yapsalardı, uçak havalanamayacak kadar ağır olurdu... kutu turuncu olmasına rağmen ona kara kutu derler çünkü "kara" kötü haberin simgesidir...
Şiirin Nasrettini SIR KÜPÜ olsa kutunun adı daha uygun olmaz mı...? İşin sırrı onda olduğuna göre ne dersin.... Valla tiryakilerinden sıra bana zor gelmiş... Sayende beyin jimnastiklerine devam ediyoruz...Harikasın... Sevgiler...Saygılar...Selamlar...
"Kara kutu", Aşkın kara kutusunu solladı bu uçağın kara kutusu Sevgili Arkadaşım.Gerçekten çok hazindi.Umarım bir daha buna benzer olaylar yaşanmaz.Sevgiyle kal.
*** Ah duvarın arkası! hep düşündüğüm, kendimi yargıladığımdır.. Duvar ya da perde önünde her şey anlatılmak istenen gibi, ama perde arkası, duvar ardı sanki gerçekleri gizliyor gibi...
bunları çağrıştırdım dostum... teşekkür ediyor sevgilerimi sunuyorum naçizane....
Sırlar,
Kutuda olur,
Kutuda!
Bunlara,
Sır küpü de denir,
Aynı zamanda!
yüreğinize sağlık hocam, tebrik, selam, saygılarımla..