Göz yaşlarını karanfil diye, Göğsüme takan melekler, Kapımda divan durup ağlamamı bekler, Hüzün kurulur soframa ekmekten önce, Bunun için bir bir uçar sevdiklerim, Bunun için kalır eksik ömrüm, Bunun için kalır; Öksüz ve yetim sevgilerim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YETİM SEVGİLERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YETİM SEVGİLERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Göz yaşlarını karanfil diye, Göğsüme takan melekler, Kapımda divan durup ağlamamı bekler, Hüzün kurulur soframa ekmekten önce, Bunun için bir bir uçar sevdiklerim, Bunun için kalır eksik ömrüm, Bunun için kalır; Öksüz ve yetim sevgilerim.
Ali Aşkın KURT
28/01/2013/pazartesi/MERSİN
Sitem ve duygu dolu güzel bir şiir okudum üstadım, Yüreğine kalemine sağlık yürek sesin hiç susmasın........... Saygılar selamlar..........
Göz yaşlarını karanfil diye,
Göğsüme takan melekler,
Kapımda divan durup ağlamamı bekler,
Hüzün kurulur soframa ekmekten önce,
Bunun için bir bir uçar sevdiklerim,
Bunun için kalır eksik ömrüm,
Bunun için kalır;
Öksüz ve yetim sevgilerim.
Ali Aşkın KURT
28/01/2013/pazartesi/MERSİN
Sitem ve duygu dolu güzel bir şiir okudum üstadım,
Yüreğine kalemine sağlık yürek sesin hiç susmasın...........
Saygılar selamlar..........