Herşey yarım kalıyor, hayatın kanununda Güzel hayaller kurmak artık eskide kaldı Ve kendinle başbaşa kalıyorsun sonunda Su varlık ağacında, insan çürük bir daldı
Güzellikse sadece bir kaç yaprakta nakış Zaman denilen nehre onu dökecek hakikat Gülden geriye kalan melankolik bir bakış O da toprağa gazel gibi düşecek, dikkat!
Aşk diye geberiyor, insan gebersin, bırak! Bu varlık hiç mi bikmaz nefsin ihanetinden Kalbler çocuk ruhların elinde bir çıngırak Hepsi bihaber hepsi bu şeyin kıymetinden
Anlamıyorum Rabb’im, insan denen varlığı Seni arayanlar yok, bakma semadan yere! Sessiz bir akşam vakti, dolaştım mezarlığı Allah diyen bir ruh yok göğsünü gere gere
Aşka tek sen layıksın, insanı bıraktım ben Kim oluyor bu mahluk ki tapayım cismine Artık sana bağlıyım; hatta aklen ve kalben Vallahi hayran kaldım, varlıktaki resmine
S / ÂYE (19:56) 28 / 01 / 2013 / Dortmund / Almanya
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK İSTEMİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK İSTEMİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir bu defa da okuruna hecenin söküğünden insanın ruh halini izleme imkanı vermiş. Buram buram insan kokusu var şiirde ve insan olamayanlara sitem tabii ki. İşin daha garibi yazdıklarına inanmak istemeyen "" Allahım bikeslik ten bunaldım" diyen hoş bir seda. Tuhaf birde şikayet kokusu var .Allah'ım. Seni sevdiğini söyleyenler; hiç bir şeyi senin için sevmiyor.Sevdiklerim kulluk bekliyor benden.Ne sevgiden vazgeçebiliyorum ne de sevdiklerimden.Bize yardım et. Diye bilmiş; her damlasına bir deniz gizlenmiş derin bir şiir. Sanırım Öz yurdunda "garip" Almanya da vatanından Muzdarip hissetmenin ağdalı sancısının da bunda etkisi azımsanmayacak kadar çok. Sonerim.Aramakla bulunmaz hiç bir şey.İmal etmek şart. Yılgınlığından vazgeç.Sebat etmekte daim ol. Yunus olmak zor iştir.Ve bu bir tercihdir. Tercihi doğru olan; Zaferlerini kendisi göremez. Yenildiğin zannına kapılma. Eminim bilirsin.En çok alkış alanlar bir müddet sonra alkışlar eşliğinde asılırlar.Yalan ı diliyle tasdik eder insan Doğruyu ise kalbi ile.kalplere uzanan elini ceplerine mahkum etme sakın. Seni seviyorum.Mevla yüreğin su serpsin.(Amin)
Malesef her yanımız riya olmuş değerli şairim.Aslında bizler hakikatlerden kaçıyoruz.İşte garib olanda bu ya..Halbuki anlamsız ve manasız gibi görünen yaşam felsefesini çözmek istemiyor,hayvani duyguların cazibesinde kaybediyoruz kendimizi azar azar..Ne güzel nakş etmişsin cümleleri yürekten kutlarım kardeşimi
SELAM.
BU SATIRDA 7+7 KAİDESİ KAYBOLMUŞ. BELKİDE BEN ÖYLE ALGILADIM.
SAYGILAR...