Ateş de üşür bazen(2)Ve öyle bir sırrını sapladın ki kalbime Sarılsam yakar beni bıraksam sen yanarsın Bir yara daha astım mazi denen albüme Yoksa hâlâ ölümü yok olmak mı sanarsın Dokunma gözyaşıma pişmanlığımca aksın Yıka günahlarını sen de ahımdan arın Biliyorum ki bir gün beni anlayacaksın O gün sana ihanet edecek şah damarın Faruk Atli. |
Ben aslında sadece sevmeyi sevdim sende
Aşk denilen duygunun arifiydim o kadar
Her ne kadar sen bana kaysın oğlu desen de
Kapıldığım Leylanın tarifiydim o kadar
İlk aşk başkadır derler bence yalan...Kimi hayatta en çok şevdiysen ilk aşk o olur...
Şiire gelince güne gelmeyi fazlasıyla hak etmiş ve tahtı kimseye kaptırmamış.....üzüldüğüm tek şey benim bu güzel ötesi şiiri neden geç okuduğum dizeler çok derinden bir aşkla yazılmış....
Ne güzel bir giriş olmuş şiire ben sevmeyi senden öğrendim derken burda unutmak istese bile unutulmayan bir sevda anlatılmış...Ve seven de sevilen de Ya kaystır ya kaysın oğlu ...Ne mutlu sevene ve sevilene...
Her dörtlükte daha vurgulu betimlemeler ile iyice mühür vurulmuş şiire...
İblis ki iblis iken yemininden caymadı
Onun kadar şerefin yok muydu be vefasız
Ya ne güzel iblis bile caymadı demen çok hoş ki iblis sözden caydırandır iblis bile sözden caymadı ama sen sözünden caydın dercesineydi....İşte sırf bu yüzden insan tutamayacağı şeylerin sözünü vermemeli söz verirken yüreğini ortaya koymalı...
Merak etmiyo değilim bu dünyada acep kaç sözünün eri vardır...
Bilseydin ürperirdin yarınki hayalimi
Bugün koyun koyuna bende hayır ile şer
Bak işte yazıyorum satır satır halimi
Anla artık kaleme neden kurşun demişler
İşte budur koyun koyuna hayır ile şer her şerde bir hayır her hayırda bir şer aramalıyız..Çok da güzel yansıtmışsınız kaleme duyguları...
Ve satır satır yazılan ruh halini
Yürek silah olunca kalem kurşun olup karşı tarafı candan vurmaz mı?Hiç
Yeterki karşı taraf anlayabilsin...
Ve öyle bir sırrını sapladın ki kalbime
Sarılsam yakar beni bıraksam sen yanarsın
Bir yara daha astım mazi denen albüme
Yoksa hâlâ ölümü yok olmak mı sanarsın...
Ölüm bu dünyadan göçtür ama gerçek hayata bir yolculuk başlangıcıdir...Ve maziyi albüme gömerek doğru mu yanlış mi ben bile çözemedim çünkü arada elin kayar o albümü açar yeniden tüm yaşanılan film şeridi gibi gözünün önünden geçirirsin bazen iyi anılar bazen ihanet akıl yorar maziden geriye kalan...Ve nede güzel demiş şair sarılsam yakar seni bıraksam sen yanarsın yine sevdiğine kıyamamakta öyle çok sevmiş ki...
Dokunma gözyaşıma pişmanlığımca aksın
Yıka günahlarını sen de ahımdan arın
Biliyorum ki bir gün beni anlayacaksın
O gün sana ihanet edecek şah damarın....Eeee ihanetin bedeli ihanet olur ne demiş Lıu...
Ihanet, iyi baslar; ama sonunda kendine ihanet eder. LIU
Üzülme dost kalem eden bulur....Sen emrolduğu gibi dosdoğru ol yeter ki...
Şiir teknikniği duraklarıyla duygusu ile çok güzeldi çok başarılarınızın devamını dilerim.....
Kaleminizi takipteyim bundan sonra....Dost kalemlerin tafsiyesiyle okumaya geldim ve pişman olmadım uğradığıma...
Saygı ile