(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVME.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVME.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana samimi bir itirafta bulunayım mı Kendine ve kişiliğine bir şey demiyorum ama uzun süredir yazdıklarını takip ediyorum Ele alınır bir şey yazmıyorsun.Neden? Bilerek mi böyle yapıyorsun yoksa yazmayı beceremiyor musun?
Hayat,anlamlı şeyler gelecek diye,olta atıp da bekleyecek kadar uzun mu?Şair mi olacağım.Benimki keyfe keder şeyler işte.Hem anlamsızlığını da nereden çıkardın ki?Sana bir şey vermedi belki??Sana hitap etmedi??Olamaz mı??Dimi!!!!
Sağol.Öncelikle,okuman büyük incelik,bu yazdıklarından sonra.Sağol, ona gitsin..Ben de sana bir şey söyleyeyim mi,açık yürekilikle:ben aslında yanıtını almak istemediğim soruları sormadığımdan,-bu anlamda diyeyim-,,ilginç bile geliyor söylemlerin,konuyla ilgili olarak..Sonrasında da; hayatımda kırlangıç fırtınası olmuyorsa,kırkikindi yağmurları yağmıyorsa ve de ben fırtınalı havalarda,meteoroli bülteni gibi,kasırganın ortasından naklen yayın yapabilecek kapasite de bir kuş da değilsem...Bir serçe de, güvercin kanadından meltemleri yazabiliyor bu durumda..N'pim..Hak ver bana da:)))
Kendine ve kişiliğine bir şey demiyorum ama
uzun süredir yazdıklarını takip ediyorum
Ele alınır bir şey yazmıyorsun.Neden?
Bilerek mi böyle yapıyorsun yoksa yazmayı beceremiyor musun?