Düzelmeyecek kadar bozulmuşsa düzen, Sil baştan yapmak olmuşsa en akıllıcası, Doğru yerdeyiz o zaman. Bir oyuktayız, bir mağarada, Onların ateşi bulduğu yerde, Biz devrimin ateşini yaktık. Sıcaktı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Köz Masalları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Köz Masalları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Devrim ateşi" güzel benzetme... ama bizim o ateşi kullandığımız diğer yerleri de görselerdi ateşi bulanlar, bulup bulacaklarına pişman olmazlar mıydı İlhan Bey.
Oturun, önce bir ısının. Sonra ateşte bir şeyler kızartın, karnınızı doyurun. Tok karnına, bu soğukta gidip hala bir şeyleri tutuşturmayı düşünüyorsanız, tutuşturun. Gerçi neyi, niye yakmanızı anlamadım ama neyse.
ya da akıl verebilirlerdi:
Biz ateşi keşfettik ama onu söndürmeyi bizden beş yüz yıl sonra keşfettiler. Bu arada kocalarımdan birini ve iki yavrumu ateşe yedirdim. Siz şimdi yakacağınız şeyi söndürmeyi de biliyor musunuz?
Onu kast etmemiştim... Eğer başa dönüp bugüne tekrar geleceksek,ki eğer başa döneceksek temiz bir sayfa açıp tekrar bugüne gelmek içindir,kaç yıl sürer acaba farklı yollardan gitsek...Denemeden bilinmez belki...
Nerede o günler...Umarım herşey çok iyi olur.
Sevgilerimle...