(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
CANAVAR hayallerim yedi kat toprağın altına sürülmüşken Önce o hayalleri toprağın altından gökyüzüne çıkarmakla işe başalamalı. Şiirin devamı daha da anlamlı mücadele edilirse kazanma şansımız olur yoksa daha başından kaybetmiş sayılırız.Yüreğine sağılk.
Hayalleriniz yedi kat toprağın altında sürülmüş işkenceyi gören bedeniniz canavarın derdi siz ve sizin gibi gibi iyi insanlar. Tüm işkencelere rağmen sizi konuşturamıyor. Yani kötülük iyiliğe karşı kaybediyor. Günümüzde her ne kadar kötülükler kazanıyor gibi görünsede kazanan her zaman iyilik olacaktır, bu dünyada olmasa bile
tebrikler sevgili dost böyle güzellikler saçan ve gülücükler saçan insanlar eksik olmasın semtimizde.. Varsın bu muhabbeti bu sevgiyi istemeyenler olsun etrafımızda.. Herşaya rağmen bu muhabbet kervanında bende varım diyen çok dost vardır. ne mutlu bizlere..
hayallerim yedi kat toprağın
altına sürülmüşken
Önce o hayalleri toprağın altından gökyüzüne çıkarmakla işe başalamalı.
Şiirin devamı daha da anlamlı mücadele edilirse kazanma şansımız olur yoksa daha başından kaybetmiş sayılırız.Yüreğine sağılk.