(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çekyatedebiyatı-190 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çekyatedebiyatı-190 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sırlar dünyası her şey bu dört sözcükte gizli anahtar burası, Ondan sonrasına sayfalar yetmez Kutlarım gönül dostu saygın yürek, eminim okuyanlar epep kafa yormuşlardır. Tebrik ederim, az öz çok manalı Benden tam puan SAYGI İLE
Aşkta, Değişmeyen kaide; Bu üç sözcükten oluşan felsefi kuralı biraz bile açmaya çalışmak akademik araştırmalara konu olur ki benim konumun dışıdır bir şey diyemem. Ancak; Yatak altta, Yorgan üstte! diyerek ve sadece dört sözcükten oluşan anlatımda anlatılmak istenen de "yatak ve yorgan" değildir. Aşkın "AŞK" olabilmesi için o kadar çok kaide var dır ki şair tüm bunların hepsini hicven ve mecazen bir edebi sanatla "yatak ve yorgan" sözcüklerine indirgeyebilmiştir. Bu da takdirliktir. Her kim nasıl anlıyorsa odur. Kimisi yatak kimisi yorgandır ve yorum zordur. Başa gelince yaşamak en ideal yoldur. Saygılarımla...
Şiirin Nasrettini " AŞK " diyorsun ki bizim ÇEKYATta.... Sabah sabah güldürdün yine .... Güldür güldür düşündürdün yine....Tiryakin ettiğin dizelerle... Tebrikler ...Selamlar...Sevgiler...Saygılar.....
Yıllardır ne kitaplar,romanlar ,şiirler yazılmıştır,aşkın tarifi için..Şahsen ben,hiç rastlamadım böylesine gerçekçisine.Ne yazık ki çoğunluk için aşk bu : Altta yatak,üstte yorgan,arada kalan aşk..Böyle değil dediğimde,beni erkekten saymadılar.Tebrikler sayın şair.
hepsi herşey ve hekes alınan satılan çekilen ve çektirilen ve son aynı değiştirince değişeceğini sanmak bir yanılgı.....çok doğruydu tesbitiniz.az kelime ile de şiir yazılır.
ve aşıklar iki arada bi derede... uzatamıyorlar bir türlü ayaklarını yorgana göre...tabi akıllılık edip ayaklarını karınlarına çekerlerse ne yorgan kısa gelir ne de hayat uzun...işte o zaman iki arada mutlu olmasını bilirler...
Değişmeyen kaide;
Yatak altta,
Yorgan üstte! ******** :-))))))) harikaydı hocam :-)) ,tebrik, selam,saygılarımla..