(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Taşplak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Taşplak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bütün CD koleksiyonumu hard diske aktarıyorum. Sanırım gelecekte birilerine oyuncak olacak o CD'ler. Eski kuşaklar geçmişin metinlerini kaybetti; biz ise seslerini. Sırada görüntüler var. Saygılarımla.
Eskiden babamın taş plakları vardı...Hiç unutamam Doris Day'i (Que Sera sera)çok severdi.Dinlemenizi öneririm. Ama bizimde Safiye Aylamız bir numara... Sevgilerimle...
canandemirel tarafından 1/24/2013 9:56:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Pikaplarımı İstanbul'da bıraktım. Geçen ay Istanbul'a gittiğimde tüm kasetlerimi çöp attım; burada kasetçalarım yok çünkü. Düşününce, CD çalarlarımı, DVD oynatıcılarımı da getirmemişim. Hepsi hoş bir sada olarak kaldı. Sevgilerimle.
Belki de şiirin adını Kayıp Zamanın Peşinde diye değiştirmek iyi olabilir. Artık bazı güzelliklerin varolmadığını hatırlatan bir bağlantı gönderdiğiniz.
Not: Fena Fil'in favori şarkısı da benzer bir hüzün içerir. Ama farklı bir tondan, farklı çağrışımlarla.