Şu koskoca Kainatta. Bir noktayım Allahım. Yüreğimde sevgin Şükürlerim. Sana sığındığımda Güçlenirim. Vicdanımın sesini Dinlerim. Işığımızdır Sevgili Peygamberim. Dualarım barışsevgi Üstüne. Yüzümüz olsun Onurla gelmeye…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şu koskoca Kainatta. Bir noktayım Allahım. Yüreğimde sevgin Şükürlerim. Sana sığındığımda Güçlenirim. Vicdanımın sesini Dinlerim. Işığımızdır Sevgili Peygamberim. Dualarım barış sevgi Üstüne. Yüzümüz olsun Onurla gelmeye…
" KANDİLİNİZ KUTLU OLSUN ŞAİR DOSTLARIM... "
amin yazan yüreginizi yürekten kutluyorum cok degerli saire dost izmire berlin den sonsuz saygilar
İbadetlerin özüdür dualar. Sevgi ve barışı dilemek, kendinden başkalarını düşünen erdemli bir kalbe işarettir hiç şüphesiz. Manevi duyguları gönüllerimize serpen bir şiirdi.Tebrik ediyor, kandilinizi de en kalbi duygularla kutluyorum.Her şeyin gönlünüzce olduğu bir ömür dileklerimle...
Şu koskoca Kainatta. Bir noktayım Allahım. Yüreğimde sevgin Şükürlerim. Sana sığındığımda Güçlenirim. Vicdanımın sesini Dinlerim. Işığımızdır Sevgili Peygamberim. Dualarım barış sevgi Üstüne. Yüzümüz olsun Onurla gelmeye…
Amin sizinde, üstadım.... Güzel eserdi kutluyorum..... Saygılar
Hikmet YURDAER