dadaklarımdan hiç öpmedin beni ama çok su içtin gözlerimden düşlerimden eğilip öpercesine dağ yolunda unutulmuş bir çeşme gibi, başka yolcu geçmezdi, yalnızca sen geçerdin ve yalnızca sen içerdin suyumdan benim akşam üzeri dağdan inip, sürmeli bir ceylan gibi...
-II-
birbirinden güzel şiirler vereceğin daha ilk günden belliydi tomurcuklanan bahar çiçekleri gibiydin her gün yepyeni güzelliklerle süsledin dağları ovaları süsler gibi ruhumun enginlerini rengârenk binlerce çiçekle bezedin, papatyalar gelincikler dağ laleleri, menekşeler allı yeşilli morlu, sarılıverdin sarılara ben geldim, merhaba dedim çıkın dedim kovanından arılara...
geldiğinde bahardı gittiğinde bitmedi bahar hep bahar kaldın gönlümde...
-III-
sanki çiçek değil kan içinde gelincikler yangın yeri gibi şimdi baharı süsleyen ellerin ve üstelik aylardan Haziran; çekip gittiğin mevsim gittiğinde başlayan yangın geri geldi ... gide gide bitmez oldu ovalar hasretin çöktü içime yangınlar birbirini kovalar...
-IV-
tomurcuk pembe bir gülün ferahlığı vardı yeryüzünde, kokladıkça esriten baktıkça mest eden dokundukça içimde bahar çiçekleri büyüten...
inadına yağmur yağıyor tam da yazın ortasında sağanak boşanıyor tütün tarlalarına...
gözlerim dolup dolup taşıyor; tetiği çekilmiş bir namlunun içinde kovanında sıkışıp kalmış yüreğim, çatlatacak namlusunu gökten yıldırım düşercesine ulaşmak istiyor kollarım sana, salınıyor ellerin sicim sicim yağıyor bereketin, gönül selim dalga dalga akıp gidiyor yastık yastık rüzgârla salınan buğday başaklarına...
-VI-
seni mi seviyorum , yoksa bir ülkeyi mi nedir bu çektiğim ilkyazın elinden sarı, mor, eflâtun papatyalar gelincikler yüreğimde bitiyor hepsi de adını bilmediğim binlerce kır çiçeği hep ellerini hep yüzünü hep seni çağrıştırıyor bir bir yolup yerinden yeter mi gücüm, söküp atmaya seni gülüm, yüreğimden?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HEP BAHAR KALDIN GÖNLÜMDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HEP BAHAR KALDIN GÖNLÜMDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.