(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAKYAJ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAKYAJ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En tehlikelisi riyadır ki gözlemlerime göre çok kişilikli yapıyor insanı bu maske... Az yazıp çok düşündürmek birikim ve yürek enginliği gerektirir, ben az ve öz yazıları, şiirleri okuyunca bunu gözlemlerim hep, kutlarım kaleminizi... Saygı ve selamlarımı bıraktım... Rabbim adımızla, görünür yüzümüzle son nefesimizi vermeyi nasip eylesin...
Nazik yorumunuz için teşekkür ederim hocam. İçten dileğiniz şiirimin özüdür. Yürekten amin diyorum. En güzel makyaj içten bir gülümsemedir. Saygılar İzmir'den.
güzellik göreceli bir konu ama sanırım en doğru söz: "gönül kimi severse güzel odur..." makyajın görevi sanırım gösteriş... tebrikler güzellik dolu kaleme. kısa ama çok şeyler anlatıyordu dizeler. selam ve saygılar...HŞT
Kalıcı makyaj yaptıranlar ne yapacak ? Silmeleri mumkun degil ki :)
Gecen gün bır yazı okudum diyordu ki sizi rahatsız eden herkese ve herseye anında tepki gösterin. Yoksa yüzünüzde oluşan sahtelik ruhunuza farketmeden yerlesir ve kalıcı olur. Dikkat etmeli makyaja velhasıl iş hayatı ve özel hayat arasında mekik dokurken...
Güzel bir saptama kalıcı makyaj vurgun arkadaşım. Herhalde hem yüze hem ruha yerleşiyor kanıksıyorlar. En güzel makyaj gülümseme içtenlikle. Sevgilerimle..
Makyajsız ve maskesiz..
dupduru berrak bir su gibi..
Güzel dost kısacık şiir ama çok şey söyletiyor
tebrikler sevgilerimle