yalnız toprak değil bu koku yükselen toz bulutu yaz yağmuru çiselenmiş ellerindir tertemiz iki gül dalı körpecik...
yalnız toprak değil bu koku ak gerdanda bir boyun uzanır bir güzellik çocuk yüzlü, mâsum, arı duru...
gülüşün gülpembe bir mutluluk yelidir esen ellerin evimin balkonu gözlerimde yaz yağmuru...
yalnız toprak değil bu koku ne kadar hasretim sana bir bilsen yıllardır içimde yudum yudum süzülüp gözlerin dal dal , yaprak yaprak çay gibi demlenir buğul buğul...
yalnız toprak değil bu koku özlemin filiz buralanır buram buram tüten gül, karanfil kokusu fulya, leylak, zambak buğusu...
yüreğimde telâşlı bir kumru hep sürgünde bu kuşlar korkuları sağıp gitti zaman her damlası bir dua; düşmeye terkedip yuvadan palazlanmamış yavruları sendin zamanı yıldırımlarla yutan sendin beni düşleriyle avutan...
yaz yağmuruyla bu toprak gülüşüne buhurdan; çatlayan benim, yağmurların beni avutan...
yalnız toprak değil bu koku gelirim deyip gittiğinden beri yıllardır sokaklarında kaybolduğun bu kentin duvarında sarkaçlı bir saat gibi yüreğinin yüreğimde aldığı yollardır...
elbette korkuyorum duracak bir gün bu sarkaç seninle sana açılan ölümsüzlüğü yolların bir yaz yağmuru gözlerinden gözlerime saçılan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TOPRAK KOKUSU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TOPRAK KOKUSU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaz yağmurunun yürekteki esintisi... Yağmurlarınız ve hoş kokulu yürek esintileriniz hiiiç eksilmesin değerli hocam. Kutluyor,saygı ve sevgilwerimi yolluyorum.
şiir de fotograf da ne güzel olmuş
tebriklerim hayata kattığınız sevi dolu cümle gönül güzelliklerinize iyi ki varsınız değerli Şaban hocam..:)
sevgim saygım selamlarımla..