Bir inci gibi Saklısın. Muğla Bodrum İzmir Üçgeninde. Seni ilk gördüğümde Vuruldum evlerine. Mis kokulu çiçekli Portakal bahçelerine. Tarihsel benliğin Gizemli güzelliğinle. Lise yıllarımın özlemi Yaşıyor yüreğimde. Annem babam kardeşlerim Aşkım gençliğim. Anılarım emanettir Çağdaş benliğine…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİLAS... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİLAS... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok sayıda okul arkadaşımın memleketi Milas, bir kaç sene önce azıcık zaman içinde de olsa görme nasip oldu, ülkemizin gerçekten güzel yöreleri var ve biri de Milas, ben insanlarını da arkadaşlarımdan, hala süren dostluklarımdan bilir ve her zaman takdir ederim, bu vesileyle onları da anmış oldum, size çok teşekkür ederim... Saygı ve selamlarımla...
Güneri Yıldız tarafından 1/21/2013 12:43:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir inci gibi Saklısın. Muğla Bodrum İzmir Üçgeninde. Seni ilk gördüğümde Vuruldum evlerine. Mis kokulu çiçekli Portakal bahçelerine. Tarihsel benliğin Gizemli güzelliğinle. Lise yıllarımın özlemi Yaşıyor yüreğimde. Annem babam kardeşlerim Aşkım gençliğim. Anılarım emanettir Çağdaş benliğine…
Güzel bir anlatımdı, memleket hasreti ve hatıralar unutulmuyor tabiki şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Milas'a gelince içimi bir heyecan kaplar,kulağıma en güzel enstrümanlar çalar ve ben orda egeye teslim olurum..ne güzel dizelerdi arkadaşım yüreğine sağlık..sevgiler güzel İzmir'e..
Bodrum ve Milas ,çok severim bende bu güzel evleri.. Yüreğine sağlık arkadaşım.Güzelliklerini paylaşmışsın şehirlerimizin. Sevgiyle İZMİR'le kal canım.
Bir inci gibi Saklısın. Muğla Bodrum İzmir Üçgeninde. Seni ilk gördüğümde Vuruldum evlerine. Mis kokulu çiçekli Portakal bahçelerine. Tarihsel benliğin Gizemli güzelliğinle. Lise yıllarımın özlemi Yaşıyor yüreğimde. Annem babam kardeşlerim Aşkım gençliğim. Anılarım emanettir Çağdaş benliğine…
Yurdumuzun Cennet köşelerinden biri olan beldemizin anlatımı güzeldi, Yüreğine kalemine sağlık üstadım Saygılar severek okudum..........
Ülkemizin her yöresi güzel hocam. Ama yaşanmışlıklar daha da özel oluyor. Fethiye'yi de gördüm gezdim çok beğendim. Teşekkür ederim beğeniniz için. Saygılar İzmir'den..
Saygı ve selamlarımla...
Güneri Yıldız tarafından 1/21/2013 12:43:34 PM zamanında düzenlenmiştir.