Kalıbı geniş, ruhu dar Yüreği incir çekirdeği Midesi derseniz, Bence işkembesi Tam bir koca öküz(!) Ya da sığır diyelim!
Böyleleri çünkü Hem dişi hem erkek Dolaşıyor aramızda İstemediğin kadar; Her türlü hıyarlık insana Bunlardadır acı kelek(!)
-II-
Ummazsınız fakat İçer içer boynuz atar, Tek başına kalınca Sıkıntıdan uyuz olur Kaşınır köpek gibi Orada burada yatar Bitini piresini Uyuzluğunu s/atar, Baktı hiç beceremedi Tingildeyerek gider Çalının dibine yapar!
Bir dersin anlamaz İki dersin tınlamaz Üçüncüyü de dedi mi Sıçarsın ağzına; yer Burnunun üstüne üstüne!
Böyle deyince de kudurur Ulen oğlum ulen kızım, Madem öyle değilsin İnsan dediğin söz anlar Adam gibi bi dur!
-III-
Yer misin yemez misin; .......ına kodumun oğlu Saydılar da mı verdiler Elime senin tohumunu; Ye şimdi işte Yiyebildiğin kadar!
...
Ula Dursun Ula Ceylan Hani bize çay lan?! ... Haydi şimdi Sıcak sıcak Çaylarımızı içelim O yesin yesin kudursun!
Burası bizim Mahalle kahvesi, Alemin önünde Düşürülünce maskesi, B/öyle adam olur belki İnsanın sahtesi!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADAM GİBİ Bİ DUR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADAM GİBİ Bİ DUR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öyle insanlar tanırsınız ki...verdiğiniz değerin binde birini hak etmezler...bir de hayatınızdan çekilmezler arsızlık ruhlarına öyle işlemiştir ki...insan akıl sır erdiremiyor...hem kuyunuzu kazıp hem de dostum ayağında...yanınızda pozisyonlarına yatarlar...bunlar da kişilik bozukluğu var bence...ne git-ten anlarlar ne de insanlıktan...kutlarım saygımla...
böyle şeylerin yazılmasına gerek kalmadığı zaman :)
Tebriklerim saygıyla...