SEN NE YAPTIN?..
BU GECEDEN SONRA ÖKSÜZLÜĞE İLK ADIMIMI ATIYORUM...VE Seninle başlayan tüm ezberleri unutmaya çalışarak,Yaşanan ne varsa,her nereye imza atmışsak!Bir anda her şeyi silip atıyorum!Ve SEN hiç yakıştırdın mı,hiç yakıştı mı böyle bir sevdaya o lanet olası ihanetin?Ben mi sana az gelmiştim?YOKSA SANA VERDİĞİM DEĞER Mİ?Hele benim sana olan o masum SEVĞİME!.. Kime konuşuyorum!.. Hey gidi hey;ADAM OLAN AN ANLAR...Şimdi sen ezikliğinle bir kat daha ezileceksi karşımda,Ve ben sana acıyan her kin varsa karşısında olucam!Sen bile şaşacan,belki de kendince ben bunları hakettim diycen!Oysa ki sana olan sevgimin karşılığı bu olmamalıydı... Hayatımdan tüm renkleri kaldırdım sayende, SİYAHLAR GİYDİRİYORUM;DOKUNDUĞUN HERE YERE!Ve sana bir vedayı bile çok görerek gidiyorum!Ve anladığında utanç duvarları yüzünde patlayacak!İnanamayacaksın terkedilişine,YOKLUĞUM BİR TOKAT ĞİBİ İNECEK YÜZÜNE,VE BENİ KAYBETTİNİ ANLAYACAKSIN EBEDİ...Böyle mi olmalıydı;AŞK’ın mùkâfatı?Oysa ki ben hasıl hayal etmiştim bizi,Ayrılmaz iki kelepçenin halkası olucaktık,SEN ıslak dudaklarından kayıp giden kar tanesi,SEN içimi kavurup eriten kor ,SEN yüreğimin sıcaklığında eridikçe,BEN DE SENİNLE BİRLİKTE ERİYECEKTİM...BEN SANA BUNLARI YAŞATIRKEN!PEKİ SEN NE YAPTIN???
|
Saygılarımla..........