Gözümde tütüyor o gül cemalin İçimde uhde kaldı ağlayan halin Bana ağır geldi senin vebalin Bekle beni geleceğim bu güzün Sabah esintisi vurmuş yüzüne Dünya dar geliyor sensiz gözüme Ağlamak yakışmıyor o gül yüzüne Bade kar etmiyor yanan özüme Bekle beni geleceğim bu güzün.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geleceğim Bu Güzün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geleceğim Bu Güzün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözümde tütüyor o gül cemalin İçimde uhde kaldı ağlayan halin Bana ağır geldi senin vebalin Bekle beni geleceğim bu güzün Sabah esintisi vurmuş yüzüne Dünya dar geliyor sensiz gözüme Ağlamak yakışmıyor o gül yüzüne Bade kar etmiyor yanan özüme Bekle beni geleceğim bu güzün.
Güzeldi üstadım beğeni ile okudum yüreğin kalemin var olsun....... Yürek sesin hiç susmasın......... Saygılar selamlar...................
Gözümde tütüyor o gül cemalin İçimde uhde kaldı ağlayan halin Bana ağır geldi senin vebalin Bekle beni geleceğim bu güzün Sabah esintisi vurmuş yüzüne Dünya dar geliyor sensiz gözüme Ağlamak yakışmıyor o gül yüzüne Bade kar etmiyor yanan özüme Bekle beni geleceğim bu güzün.