Maçı izlerken bi anda yazdım 1 dk mı aldı sadece vermek istedim umarım beğenirsiniz
İçin yanar biliriz aldırma fener aldırma Bilirsin bu canlar feda sana Aldırma fener aldırma En büyük biz değilmiyiz Yenilsende seninleyiz İte köpeğe boyun eymeyiz Aldırma fener aldırma Kalbe düştü bu sevda Açan gülümüzsün solma Boynumuzun borcu bu sevda Aldırma fener aldırma..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aldırma FENER aldırma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aldırma FENER aldırma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevili Aynil etkin yorum olarak yanlış yorum seçmişsin bence.Mustafa Sakmanın yorumuna bayıldım. Ayrıca bir bayandan futbol takımına şiir okumak güzeldi.
aynilcim ne diyim şimdi sana koyu bir GS li olarak heee neyse allahatan bize taş atan kelimeler yok... içinden gelenleri yansıtmışsın şiirine güzelde olmuş.. ama bu son olsun kızıyorum ona göre :)))))
Yav ararat GS den ne alıp veremedğiniz var kardeşim... Dün benim de kalbim fenerleydi ama böyle türk takımlarıyla illaki polemiğe girdiğiniz için kızıyorum...
Fener güzel oynadı dün gece... Birinci yarıdaki gibi devam etseydi gol atardık intere ama yenemezdik...
Çünkü morali düşük bir maçtı...
Ve roberto carlos alex gününde değillerdi...
Şiir güzel... Allahtan GS nin adı geçmemiş şiirde...
Telafisi mümkün bir maçtı sanırım bu guruptan çıkacaksınız bir GS lı olarak kupayı almanızı isterim sen bir taraftar olarak üzerine düşeni yapmış takımını her şekilde desteklemişsin kutlarım umarım onlarda sizi duyar ve turu atlarlar arkadaşım saygılar hürmetler...
yensende yenilsen de en büyük sensin fener. biz günü birlik sevmeyiz sevdalarımızıı günü birlik aşklar beslemeyiz. her zaman her yerde.. arkandayız... en büyük fener tebrikler.
Boynumuzun borcu bu sevda Aldırma fener aldırma.. ne çok ğüzel dizelerle anlattmışsın ya taraftarıyız ölene dek bu sevdanın..dün gece olmasa idi ii olcekti ama))
belli fenerliler gözümüz aydın hadi :)))