(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZ^^& şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZ^^& şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir nedir Çakalanan gönlün durulması Şiir şiir dökülmesi elinden Şiir nedir diye aramak şiiri Yazdığın Sen Yazdığın o Şiir gibisin.
Şiir üç beş kelime değil Rahat rahat dökülür düşüncenden Kaç zaman eleğinden geçmiş Kırıla döküle gelen duygu kırıntıları Şiir işte yağan yağmur gibi Süzülüp duyguların derinlerine Yeniden bir kaynak olup çıkar dilinden Şiir su: Haydi ısıt ey şair gönlümüzü ki Kaynasın su yükselsin yeniden yağmak için Şiirle yıkansın gönüller Biz şiir içinde şiir olalım yeniden.
Melik Haker tarafından 1/2/2013 11:29:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok teşekkür ederim Ben hemen hemen tüm şiirlerimi yani şiir diye nacizene yazdıklarımı hep bir başka şiirden ilham alarak böyle yazıryorum. Bir yerde beni böyle zorluyor sitenin kendi politikasıda. Nasıl mı? Şöyle ki bir şiir ekleme hakkımız olduğundan diğerlerinide ben böyle yarom kısmına yazıryorum. Ama işin ez cümle doğrusu asıl şiir sizinki benim ki bir yansıma bir yorum. O yüzden ben teşekkür ederim, hayırlı geceler.
yalanların çoğunlukta olduğu dünyada şiirdede yalanın olmaması kaçınılmazdır sahtelerin çok olduğu yerdede gerçekleri bulmak güçten öte güçtür kutlarım değerli kaleminizi ve hisseden yüreğinizi ilhamınız bol kaleminiz daim olsun saygılarımla selamlar
Öncelikle yeni yılınızı kutluyorum. Değerli kalem dostu. Her şiir gerçeklerden yola çıkan önemli kıvılcımlardır. Çok fazla hayal olan dizelerde şiir değildir aslında. O sadece yaşanmamışlıklara özlemdir. sevgiler,
Saygılarımla.