(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEÇTİĞİM YOLLARIN GÜZELİ SENDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEÇTİĞİM YOLLARIN GÜZELİ SENDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kelime zenginliği duygu yoğunluğu mısralara ifadelerin ustaca seçilerek yerleştirilmesi gerçekten sıradışı güzellikte bir eser olmuş tebrikler teşekkürler selamlar
MUHTEREM GÖNÜL DOSTU MERHABALAR ; RRESİM ÇOK ÇOK HOŞTU..HER ZAMANKİ GİBİ ZEVK ALARAK OKUDUM ...ANLAMLI BİR GÖNÜL PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE EMEĞİNİZ HEP VAR OLSUN..KUTLUYORUM.. SELAM VE SAYGIMLA..
Yaşamın şekli değişiktir,doğanın kanunudur,yer yer değişik duyguları yaratır insanın usunda,dediğiniz gibi kimi yağan yağmurun yağışından tad alır,kimi ise dondurucu bir havada her tarafı kalın giysilerle kapalıdır.,mevsimler hep birbirlerini kovalıyor işte.... Güçlü kaleminiz hep daim olsun sevgi ve selamlarımla can dost...
Koparıp ipini kaçan hayvanca Yayılır kırlarda sessiz yayvanca Ömrünün sonunda akl’eder anca Vurdumduymaz olur hep akılsızlar ................... Güzel, akıcı, anlamlı, ders alınası içeriğiyle harika bir hece okuttunuz, her zamanki titizliğinizle kurgulandığı belli olan bu nefis şiiri okumaktan mutlu oldum... Usta kaleminizi kutlarım... Selam ve saygı ile... Esenlikler dilerim...
Tebrikler .