Eğer şair sayılırsam, benim kalem maceram bu şiir ile başlamıştır. Yüzme bilmeden daldığım denizdeki çırpınışlarım bu dizeler ile hayat buldu diyebilirim.
"Aşkı bilmeden aşık olduğuma."
Gözlerin yok mu Hani Şu içimi yakan gözlerin
Dişlerin Tebessümlerini süsleyen Seni daha da güzelleştiren dişlerin
Her gün beni ihmal edip Koştuğun Uğraştığın İşlerin
Ah, o işlerin Bütün işleri bozan işlerin
Bir de bana döneceğim dersin Seveceğim artık seni Dersin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HANİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HANİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiir, benim sizin şiirinizi okuduktan sonra size özel yazdığım, bu sayfada yazdığım spontane bir şiirdir.
İlk aşkınızdan bahsedince ben de duygulandım birden. O yıllara gittim ve ve yağaşdığım aşklar geçti gözümden bir anda; fakat anlık duygular bile olsa yıllar dizelerin içinde saklı... Selam saygı ve muhabbetle...
Noel Baba sayfama inmiş ve bana yeni yıl hediyesi vermiş. ((( ÇOk teşekkür ediyorum sayın Aktaş. Çok keyifli, çok güzel dizeler. Keşke bu şiiri yazmadan önce okuma şansım olsa idi. Belki sanata bakış açım bile farklı olabilirdi. Barış, kardeşlik, ve mutluluk dolu nice yıllara sevgi ve sevdikleriniz ile... Esenlikler içinde...