Bırak onu bunu, aldın kucağa torunu Amca derken dede, sevdiklerin ayrı yerde Kazandıkların ne? Kaybettin bir bir çoğunu On ,yirmi, otuz, kırk; derken geldin elli dörde
Yarım asır bitti, yaşlandın mı? Yaşadın mı? Akıp giden hayat, geçmişe dönüp baktın mı? Baksan da ne yazar, sorsam yaptım, yapsaydı mı? Geçti yarım asır, derken geldin elli dörde
Yüzümde çizgiler, ak saç sayılı karalar Çocuk içinde kaldı, yaşla konan o kurallar Ruhun gençmiş kime, tevellüt kaçtır sorarlar Olgunlaşmak dersin, derken geldi elli dörde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEVELLÜT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEVELLÜT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Usta elli dört yaş ne ki, torununa sarıl öp kokla Ömrün kalan kısmı (ne kadarsa) geçmişten ders alarak düzenli olsun. Hayırlı bir ömür sürmeniz dileklerimle…
HARCANIP GİDİYOR BAK BENIM ÖMRÜM NE BİR GÜN GÖRMÜŞÜN NE BİR HAZIN SERSEMLETTİ BENİ TUTMADIN SÖZÜN KIRDIN HER YANIMI YALANSIN DÜNYA ALLAH ÜZÜN ÖMUR VERSIN SAGLIKLA İNSALLAH
Aldıımız her nefes için hamdolsun diyebiliyorsak eğer, yaşın kaç olduğu umurumuz bile olmaz efendim... Nice uzun yıllara, sağlık ve afiyetle erişiniz diliyorum. Nefisti şiiriniz. Takdirlerimle, esen kalınız!..
Çok güzel ve etkileyici bir şiir. Torununuzu Allah bağışlasın, size de uzun ömürler versin.
"Ben köpekleri çok seviyorum. Fon resmindeki o köpek burada olsa kemiklerini kıracak kadar kucaklardım. Hepsi aynı vefa duygusuna sahip ama ben bu konuda Rottweiler tercih ederim. Köpeğiniz olursa bir daha bunu düşünmelisiniz."
Şöyle bir dönüp baktım da geriye; sanki hiç yaşanmamış gibi geride kalan zaman! Gel gör ki ey gönlüm, gerçekler ortada! Bak bir torun pervane dönüyor etrafında demiş şiir... Görüyorum ki aramızda tam on yıl var ve büyüğümsünüz. Şiirin görselliğindeki o torun sevgisini Yüce Allah ben ve benim çağımdakilere de yaşatsın inşallah... Çok güzel bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum.
Torunum olduğu zaman emekli olmuştum. Neden genç emekli oluyorsun diyenlere; -Eee Dede oldum benden bu kadar demiştim. Bir şiirimde; Hayalin gözümden silindi artık. Mektupların yırtık,mendilin kayıp. Sana aşk şiiri yazamam artık. Dede oldum,eller duyar çok ayıp.
Yıllar bir su gibi akıp gidiyor değerli arkadaşım. Güzel şiirinizi kutluyorum. Sağlıcakla aklınız...
Yüzümde çizgiler, ak saç sayılı karalar Çocuk içinde kaldı, yaşla konan o kurallar Ruhun gençmiş kime, tevellüt kaçtır sorarlar Olgunlaşmak dersin, derken geldi elli dörde
Ömrün kalan kısmı (ne kadarsa) geçmişten ders alarak
düzenli olsun.
Hayırlı bir ömür sürmeniz dileklerimle…