(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YİNE DE UMUT GİBİSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YİNE DE UMUT GİBİSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelmeyeceğiniz bilse de insan bunu kabullanemiyor gelir umudunu taşıyor her zaman ,umutlarda olmasa çekilmez hayatın getirdiği acılar. duygularınıza sağlık dweğerli yürek,nefesine sağlık canım arkadaşım. başarılarınız daim olsun selam saygılarımla.
Söylenmesi gereken gerçek Saklanması gereken sır gibisin Ayıplı sevdama olsan da ipotek Yine de doğacak günüme umut gibisin
İnanmam bilirsin nazara büyüye İnsan ya sever ya sevilir diye Sevdalı olsan da başka gönüllere Yine de doğacak günüme umut gibisin
KAŞİF KANİ ERTÜRK
Hayatta insan çok olaylar yaşar severler sevilirler kavuşurlar kavuşamazlar bazı yürekler buz gibi donarlar bazı yüreklerde kor gibi yanarlar ortada kalan sevgiler ise bir yaşam boyu bulutların arasında kalan güneş gibi zaman zaman solgun yüzünü sevgililerin yüreğinde hissettirir.duygulu bir şiirdi yüreğine sağlık Selam ve dualarımla ALLAH a emanet ol
bence inanmalısınız..nazara ve büyüye..çekilen ezalara..zikredilmiş ki kuranda..doğrudur ..yinede siz bilirsiniz derim..tabiki en güzel umudun yitirilmemesi ve sevginin umutla yeşertilmesi..kaleminiz daim olsun ve yüreğiniz..anlamlıydı şiiriniz..saygılarımla
GÜLESEN SANCAR tarafından 12/28/2012 7:01:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli kardeşim,şiirin çok güzeldi. çok değişik bir şiirdi.sevginin ve sevgilinin biumut olduğunu anlatmışsın ne güzel.İnsan dünyada umudunu yitirirse yaşayamaz.Ömrü biter ,tükenir,yaşadığını bile hissetmez. Aslında mutluluk bizim yanıbaşımızdadır.Ama insanoğlu aç gözlü olduğu için azla yetinmesini bilmez daha çok, daha çok fazlasını ister.Elindeki ufak tefek mutlulukların kıymetini bilmediği içinde elindekileride kaçırır.Büyük mutlulukların peşinde koşarken asla onları yakalayamaz,çünkü ondan çabucak uzaklaşırlar.
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın
Senin Yanında Senin yayındayken avuçlarımda, Suda sabun gibi eriyor zaman.. Ve sanki yağ gibi kayıp gidiyor Bir balık ellerimin arasından.
Al, yeşil sedefler akıyor ağdan, Bana ramoluyor suların sırrı. Sade bir şeyler var parmaklarında: Pul puy, pırıl pırıl ve senden ayrı.
az ve öz söylenmiş tam söylenmiş... ve ne olursa olsun seveceğim ve umut edeceğim denmiş ne güzel böylesine sevmek dedim şair.. yürekten kutlarım. saygımla..
SEVDA HANIM GÜNAYDIN; öncelikle yeni yılınızı tüm içtenliğimle tebrik ediyor yeni yılın ve yaşanacak tüm zamanların gönlünce gerçekleşmesini diliyorum..değerli zamanınızı ayırarak yazdığınız bu anlamlı yorum içinde ayrıca teşekkür ediyorum..delikanlyı ve güzel bayan asenayı da çok öpüyor gelecekleri güzel olsun inşallah diliyorum..