(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAYA/LI TAKVİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAYA/LI TAKVİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gökyüzündeki astronomik değişimler.. güneş.. kara delikler vs.. şimdi ya da yarın elbet sonu gelecek dünyanın bizce meçhul bir zaman diliminde mutlaka kopacak kıyamet bilimsel verilerde bu yönde..
baktım cnn de kapitalizm adeta günah çıkarıyordu şaşırdım aslında bir bakıma iyi de oldu şöyle bir düşünmek silkelenmek zorunda kaldı dünya sonu güzel biten bir kıyamet provası oldu velhasılı..:)
belirttiğiniz gibi esas kıyamet içimizde uyanmak gerek daha da geç olmadan tebriklerim hayata kattığınızcümle güzelliklere iyi ki varsınız Şaban hocam..:) sevgim saygım selamlarımla..
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ tarafından 12/21/2012 2:39:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
ABD’de yüksek korumalı yeraltı sığınakları inşa eden bir şirketin başında bulunan Ron Hubbard, inanılmaz talep karşısında neye uğradıklarını şaşırdıklarını belirtti..."
..:)
değerli hocam maya takvimi ile ilgili haberleri tibetli kahine mal ederek NASA adı altında dünyaya postalayan NASA neden olduğunu da yukardaki haberden pekala anlamak mümkün kendi halklarını korkutarak para vurgunu peşinde oldukları açıkca görülüyor bunlar insanlıktan nasipsiz milletin başının püsküllü kıyameti..:(
Kopsa keşke kıyamet... Ne zenginin tafrası, ne fakirin sofrası. Aynı acı, aynı acı son.. Kimsenin kalmaz kimsede gözü. Söyler ise yaradanım son sözü... Cumburlop, temize havale Dünya. Oh ya!.. İşte bu!..
Kutluyorum yazdıran yüreğinizi. Ne güzel dökülmüş güne dair duygular... Saygıyla efendim.. HAYIRLI KIYAMETLER!..
Mayaların takvimini bilmem ama bizimkiler uçak düşmesin diye apronda deve kesmeleri beterden beter. Mayalara gelene kadar konuşulacak çok meseleler var. Şiiriniz çok çok güzel...
Kıyamet mi dediniz; Her gün kopuyor içimizde Kimisi yemlenir kasadan Türlü türlü ?ok yer Ne halt yenmiş, var mı soran?!
.....Hoca Nasrettin örneği " Sen ölürse küçük kıyamet, ben ölürsem büyük kıyamet kopacak. Ot ve saman yiyenlerin kıyameti zaten kopmuş be hocam. Ama o otu da yiyen de memnun yediren de. Çünkü kendileri her türlü ..ku ancak böyle bir ortamda rahat yiyebilirler. ......Yüreğinize sağlık Şaban Hocam. Okurken düşündüğüm ve büyük bir keyif aldığım dizelerdi. ......Kutluyor ve saygılarımla selamlıyorum.
Kıyamet mi dediniz;
Her gün kopuyor içimizde
Kimisi yemlenir kasadan
Türlü türlü ?ok yer
Ne halt yenmiş, var mı soran?!
yüreğinize sağlık... saygılarımla