Öyle tatlı ki toruncuk Gülünce, gül tomurcuk, Sırası geldikçe Gülüp oynaşıyoruz Şakalaşıyoruz O ’Kurabiye!’ diyor Ben ’Kulağımı bi ye!’ Anlıyorum mahsusçuk!
...
Gülen gözlerinin içi Bir kat daha gülüyor, Hoşuna gidiyor çok Kimin hoşuna gitmez Çocuk deyip geçme Kerata inan ki Sevildiğini hepimizden Her şeyden çok biliyor!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KULABİYE?! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KULABİYE?! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öyle tatlı ki toruncuk Gülünce, gül tomurcuk, Sırası geldikçe Gülüp oynaşıyoruz Şakalaşıyoruz O ’Kurabiye!’ diyor Ben ’Kulağımı bi ye!’ Anlıyorum mahsusçuk!
...
Gülen gözlerinin içi Bir kat daha gülüyor, Hoşuna gidiyor çok Kimin hoşuna gitmez Çocuk deyip geçme Kerata inan ki Sevildiğini hepimizden Her şeyden çok biliyor!
maşallah ne güzel ne şeker ne şanslı torun sizin gibi şiir yürekli şair eğitmen bilgili bir dedeye sahip mutluluklarınız daim olsun hayata kattığınız sevgi yürekli cümle güzelliklere teşekkürler iyi ki varsınız Şaban hocam..:) sevgim saygım selamlarımla..(ailenize de)
Allah bağışlasın şairim çok da tatlı :) Ben de olsam öyle anlarım .. Benim Ufak Oğlum gibi , o ise kurabiye diyemiyor r den muzdarip kulabiye diyor :) Yalnız şiir de bir başka güzel . Çok güzel anlatmışsınız.. Sevgi ve Saygılarımla iyi pazarlar dilerim