(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nasıl Layık Gördün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nasıl Layık Gördün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canım dedim sana canıma okudun Bin canla bağlanmıştım sana Arkana bakmadan bırakıp gittin Nasıl layık gördün bunu bana
ZATEN İNSAN EN AĞIR DARBEYİ CAN DEDİKLERİNDEN ALMIYOR MU?VİCDANI KISIR ,SEVGİDEN BİHABER OLANLARA BU SORU FAZLA SEVGİLİ ŞAİREM . DEĞMEYENLER İÇİN YANMAYA GEREK VAR MI? DESEKDE GÖNÜL SÖZDEN ANLAMIYOR.DUYGU DOLU SİTEMKÂR SEVDA DİZELERİ DUYGULARINIZA SAĞLIK İNŞ HÜSRANINIZ VUSLATA DÖNÜŞSÜN .DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SEVGİLER.
Askerlik anıları gibi Zor şartlarda cerayan eden bu aşkı anlamayan ve vya anlamak istemeyen sevilen kişi aslında kaybedilmemiş de kaybetmiş bu şiirin yazanını..!
Şuan yüreğim param parça Daha nekadar dayanır bilmem Unuttun beni diyorsun Bu vefasızlık yakışır mı sana... tebrik ederim güzel bir şiirdi Yüreğinize sağlık
Denilene değil hissettiğine bak canım.Ağzı olan konuşuyor nasıl olsa.Vicdanının muhasebesi tutuyorsa çok ta önemseme ne olur.Bu gün bunu der yarın başkasını sonrada çeker gider.Kendince bahaler yaratıyor demek ki. Güzeldi sitemin.Kutlarım canım.
Canım dedim sana canıma okudun Bin canla bağlanmıştım sana Arkana bakmadan bırakıp gittin Nasıl layık gördün bunu bana
Andıkça maziyi içim acıyor Gecemde gündüzümde sen varsın Mümkün mü seni unutmak Yıllardır yaralı bir kalple yaşıyorum
Şuan yüreğim param parça Daha nekadar dayanır bilmem Unuttun beni diyorsun Bu vefasızlık yakışır mı sana...
11.12.2012. Hayat göçer
Ne kadar güzeldi dizeler , beğeni ile okudum haz aldım üstadım, Yüreğine kalemine sağlık yürek sesin hiç susmasın.......... Saygılar selamlar............
Sitemler sorular ve istenmeden yaşanılan olumsuz sonlar.. Bu kadar acımasızda olsa yaşanılanlar hayat devam ediyor yaşamaya devam ediniz efendim. Yürek ten yansımalarınızı içtenlikle kutlar selam ve saygılar bırakıyorum sayfanıza.
Güzel bir ayrılık şiiri. Keyifle okunuyor. Ancak laik derken sanırım layık, hazretinle derken sanırım hasretinle demek istediniz. Malumunuz Laik, din kurallarını devlet, toplum, ekonomi, eğitim ve hukuki alandan çıkarmaktır. Layık ise uygun, değer olmaktır. Hazret kelimesi bir kişiyi yüceltmek için kullanılır. Bu daha çok peygamber ve melek olmakla birlikte diğer insanlar için de kullanılabilektedir. Sanırım hazret derken de hasret demek istediniz. Yazı yazarken klavyenize biraz daha dikkat ederseniz, eliniz başka harflere kaymaz. Selamlarımla..
öyle bir acı ki hicran sevdim ama sevilmedim, neyleyim hangi kitapta yazar vefasızlık sanki bir ateş çemberinin içindeyim
hatıralarım öksüz, hayallerim garip gözlerim buğulu, üşüyor kirpiklerim teselli veremez rüyalar, farkındayım ben ki seherde bülbülü dinleyen çilekeşim 12.12.2012-Ahmet BOZTAŞ
Uykuyu erteletti şiiriniz. Okuyunca dile gelen duygularımı yorum sayfanıza armağan ediyorum… Nice kalplerin ortak sesi bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
Yüce duygularla Kutlarım...
............................................ Saygı ve Selamlar.