(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mazimde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mazimde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili şiir dostu yüreğine sağlık çok güzel bir şiirdi. Mazide bir uğraş bulmana gerek yok net bir şekilde şiir kime yazıldıysa zaten başlı başına mazinizin tam ortasına oturmuş anılarıyla. Başka söze gerek varmı kaleminiz susmasın esen kalınız .
Mazide takılı kalmak insana yeni adımlar attırmıyor.Hatta geriletiyor.Değse sözüm yok.Feda olsun.Değmiyorsa noktalamak lazım.Zira hayat her şeye ragmen devam ediyor. Güzel dilekti.Kutlarım.
Mazide takılı kalmak değilde maziyi düşünmek gerekir insana güzel gelen düşünürken insanın içine kalbine bir gıdım nefese ve gülümsemesine yardımcı oluyor. mazi bunun için bir nebze güzeldir Çimdik ablacım. Teşekkür ederim güzel yorumun için.
Mazilerde gizli kalsada, sevda hep yakar,hep o sende yaşar, tüm yaşanmışlıklarla birlikte. .. Yürekten kaleme yansıyanlar güzeldi. Selam ve sevgilerimle. Esen kalınız.
..olmalı elbetteki, güzel düşler her zaman mazinin olan bir mazinin devamında yer alır, bunun içindir ki mazide güzel düşler oluyor. Teşekkür ederim. :))
Mazide bir uğraş bulmana gerek yok net bir şekilde şiir kime yazıldıysa zaten başlı başına mazinizin tam ortasına oturmuş anılarıyla. Başka söze gerek varmı kaleminiz susmasın esen kalınız .